PDA

Vis full versjon : Slettet brukernavn og passord

adminbull
30-08-13, 09:24
I et forsøk på å rydde opp i brukerdatabasen fikk vi dessverre en feil som gjorde at ca 20 brukere som ikke skulle slettes ble slettet. Vi trenger å rydde opp da vi har over 30 000 brukere som er registrert av "spam boter" og det gjør at det blir veldig rotete å driver brukeradministrasjon. Det dere kan vite er at disse brukerne ikke får tilgang til å skrive noe, ei heller lese noe som er i forumet (informasjon er åpen for alle) så det er ingen fare for at noe "lekker ut".

Dersom du ikke klarer å logge inn så send en mail til forum@saforeningen.no med ditt brukernavn og annen informasjon så lager vi en ny bruker til deg.

Jeg beklager så mye all ulempe dette medfører!

Ingvil
30-08-13, 10:00
Jeg lager nye brukere til dere som er slettet fortløpende, send bare mail så ordnes det så fort jeg har anledning :bloemsmile4:
Skriv i mailen om dere er medlem i SA Foreningen, brukernavnet dere vil ha og hvilken mailadresse som skal registreres.

Tvi tvi for alle ventere i dag:hjerte2:

Ingvil
30-08-13, 13:43
Vil også gjøre oppmersom på at om noen har sendt PM det siste døgnet kan det jo da være at mottaker ikke har fått den, om mottaker er blant de slettede. Får du ikke svar, prøv å sende den på ny. Har nå laget ny bruker til ganske mange.