PDA

Vis full versjon : Sør-afrika foreningens treff på Geilo 2014

Elin Therese
25-02-14, 22:26
Hei alle :bloemsmile4:
Nå er invitasjonen til årets treff på vei til alle via Helge og Verdens Barn, men vi tenkte å legge ut en tråd her også.
Årets treff blir på Vestlia Resort (www.vestlia.no) på Geilo fra 1-3 august.
Pris for opphold fra fredag til søndag med helpensjon: Barn 0-4 år : Gratis, Barn 5-15 år 890 kr. Per voksen i enkeltrom: 2620 kr, Per voksen i dobbeltrom 2000 kr. I tillegg må man være betalende medlem av sør-afrikaforeningen.
Påmeldingsfrist er 1 mai og påmelding skjer til kalina_sharp@hotmail.com
Påmeldingen må inneholde: navn og alder på alle som kommer på treffet, informasjon om spesielle behov, ankomst og avreisetider.

Spørsmål kan også rettes til meg: elintherese79@hotmail.com eller ragnhild.akslen@gmail.com

Vi håper mange har mulighet til å komme på treffet og gleder oss til å treffe gamle og nye medlemmer! Forhåpentligvis kommer det også MANGE nybakte foreldre :blunke1:

Vennlig hilsen
årets treffkomite

HeSivertsen
07-04-14, 13:39
Vi gleder oss!

Chris
07-04-14, 13:46
Vi også :sol:

Lilla75
07-04-14, 19:09
Når kan vi forvente mer info om programmet for helga/treffet?

Elin Therese
16-04-14, 10:56
Jeg er litt usikker på det. Akkurat nå jobber vi hardt med å få ting på plass og å lage avtaler. Lover iallefall at vi skal gjøre vårt beste for at det skal bli et bra treff :bloemsmile4:

Kalina
06-05-14, 01:52
Greetings from Down Under! Det er kjempe fint at så mange av dere har meldt dere på SA treffet 2014 allerede. Selv om fristen for påmelding gikk ut for noen dager siden er det ikke for sent for dere andre å melde dere på! Ny frist, først kommende fredag 9. mai.

Vi gleder oss til treffet!

KristinogØyvind
06-05-14, 13:40
For de som ikke har vært på treffet før vil jeg sterkt anbefale å ta turen. Vi var der først 2 år uten en SA-skatt (men med spent og utålmodig storesøster..) og gleder oss til i år å komme med et ekstra familiemedlem.

Masse hyggelige mennesker med mye erfaringer som villig deles og skjønne barn som fyker rundt i yr glede!! Veldig bra for å bygge nettverk for framtiden, og ha en hyggelig helg med knakende bra folk.

Ingvil
17-07-14, 20:53
For de som ikke har vært på treffet før vil jeg sterkt anbefale å ta turen. Vi var der først 2 år uten en SA-skatt (men med spent og utålmodig storesøster..) og gleder oss til i år å komme med et ekstra familiemedlem.

Masse hyggelige mennesker med mye erfaringer som villig deles og skjønne barn som fyker rundt i yr glede!! Veldig bra for å bygge nettverk for framtiden, og ha en hyggelig helg med knakende bra folk.

Signerer denne!
Vi var også på treff 2 år uten barn. Gleder oss STORT til å komme på treff i år med barn :hjerte2:
Og nå er det ikke lenge til! :clap: *gledesen*

Feraco
17-07-14, 21:43
Jeg er HELT enig :happy2:

Nina

nala11
18-07-14, 16:40
Vi og var to år uten barn og fikk masse ut av det og så takknemlig for alle flotte folk vi møtte og som vi har kontakt med.Vi kommer ikke i år men år så......

hannezita
18-07-14, 18:41
Vi gleder oss til vårt første treff i år.
Jeg lurer på; er det sendt ut program for helga?

Ragnhild
21-07-14, 21:04
Hei alle sammen!

Jeg gleder meg til treff! :coll: Jeg skal ha ansvar for ei økt med musikk og det hadde vært gøy om de som har ei tromme, en tamburin, marakass eller noe annet kult å spille på, hadde tatt de med seg på treff!.:clap:

Nå det gjelder programmet er det rett rundt hjørnet og blir sendt ut på mail til de som er meldt på.

Vi sees på Geilo!;D

Else-Lill
22-07-14, 12:48
Alle som skal på treff: kos dere masse!! :):):)