PDA

Vis full versjon : Savner en smiley...

Zurufa
16-05-08, 16:42
Jeg finner ingen smiley som passer når jeg vil vise at jeg er rørt.
Vet at denne heter :happycry: på et annet forum og :rørt: på et annet.

Det er så ofte jeg leser noe som er fint eller rørende, og da passer det så fint med en smiley som gråter av glede. Er det ikke mulig å få tak i denne?

Helene
16-05-08, 16:51
:rørt: Her er det en...
Fant den ikke noe sted, så kopierte den fra Ønskebarn... kanskje ikke helt lovlig??

Silli
19-05-08, 14:33
Hei Helene!
Kan du stjele en baby også?
Eller er det litt slemt å oppfordre til lovbrudd?
klem Silje:sol:

Helene
19-05-08, 16:01
:babysm: Fant denne helt lovlig:blunke1: skal lete mer, etter fler! Jeg liker den lille som stuper kråke... Det er så mange sider å lete på, så tar litt tid. 'Men i natt jobber jeg, så da har jeg mange timer til å lete opp smilies!:knegg:

Noen andre ønsker?

Jakoba
19-05-08, 16:18
Hva med en veteranbil? Og kanskje en sofa? Savner også litt sommer aktiviteter i hagen. Ikke for å være krav stor altså:D

Helene
19-05-08, 16:20
Hva med en veteranbil? Og kanskje en sofa? Savner også litt sommer aktiviteter i hagen. Ikke for å være krav stor altså:D

Skal lete litt i natt, må sove nå:knegg:

Ikke kravstor, :nei:du ønsker jo det! Jeg spurte jo om ønsker!:blunke3:

UMAMA
19-05-08, 16:31

:blunke:veteranbil er kult:blunke3:...noe for vårs det Jakoba:blunke2:gøy om vi hadde fått det. bra forslag:clap:...skulle ikke forundre meg om Helene fant det, hu er jo helt RÅ på detta:happy:
...ellers skal jeg vel ikke være for krav-stor jeg vel:blunke:...vi har jo fått vår egen, helt fra starten av:blunke:
klem:H&H:

Helene
20-05-08, 10:06
Har ikke funnet veteranbil enda, bare racerbiler og de har jeg ikke tatt inn...

Babyeb som stuper kråke leter jeg også fremdeles etter...
Men jeg har funnet mange andre nye... Har virkelig hatt det gøy i natt:knegg:

Jakoba
20-05-08, 15:09
Så mange flotte smilyes, Helene!:clap: Du er toppen! Gleder meg til å begynne å bruke de.:blunk:

desirée
12-06-08, 00:44
en aldri så liten båt, kanskje...:søta:

Helene
12-06-08, 18:45
en aldri så liten båt, kanskje...:søta:

Leter fremdeles, men ikke gitt opp enda:lure:har bare funnet en seilskute og en seilbåt med plass til en person... har ikke lagret dem, det er vel ikke helt deres type båt...

Skal lete litt til:knegg:

desirée
20-06-08, 21:47
en seilbåt er bedre enn ingen båt...

Samus elsker seilbåter!!!!

Helene
22-06-08, 02:26
:seilskute: :båt: :seilbåt:Her er utvalget av båtene jeg fant, ikke så mye å skryte av, men kanskje bra nok for Samuel:knegg:
en seilbåt er bedre enn ingen båt...

Samus elsker seilbåter!!!!

desirée
19-01-10, 19:30
Finnes det noen ferie-smileys?
Bading, sole seg osv? Ligge på stranden? Bøtte og spade?

*ønsker meg*

Helene
19-01-10, 21:58
Finnes det noen ferie-smileys?
Bading, sole seg osv? Ligge på stranden? Bøtte og spade?

*ønsker meg*

Fant ikke noen med bøtte og spade...

desirée
19-01-10, 22:24
:sol10::ski2::palmefot::strand::surfer::mmmm::ski: :campingbil::Solsol::oy::strand2:

Dette er bra !!!!

Silli
23-01-10, 22:28
Savner feire ting. Som champagne flaske, vin glass, osv. Bruker denne :skål: inimellom, men jeg drikker jo veldig lite øl... Så jeg klarere liksom ikke helt å identifisere meg med den... :slåhodet: :søta:

Helene
24-01-10, 13:43
Savner feire ting. Som champagne flaske, vin glass, osv. Bruker denne :skål: inimellom, men jeg drikker jo veldig lite øl... Så jeg klarere liksom ikke helt å identifisere meg med den... :slåhodet: :søta:

:vin3::vin2::pepsi1::vin1::pepsi2::vin8::vin7: :vin6: :vin5::vin4: Noen som falt i smak? Som du kan identifisere deg med...:søta::blunke1:

Marianne
24-01-10, 13:49
:vin3::vin2::pepsi1::vin1::pepsi2::vin8::vin7: :vin6: :vin5::vin4: Noen som falt i smak? Som du kan identifisere deg med...:søta::blunke1:

hihihihihi!! jeg fant maange!
Har vi forresten den som ligger på gulvet i latterkrampe? I det siste har jeg hatt det så gøy her inne! Utrolig mange morsomme kommentarer. Så jeg kunne tenkt meg enda flere smiley som ler..
(jeg ler mye:knegg:)
:megaklem: :le: :sml: :glad8::):happy2: :happy: :rullglad: :megaklem:

Helene
24-01-10, 15:50
Har vi forresten den som ligger på gulvet i latterkrampe? I det siste har jeg hatt det så gøy her inne! Utrolig mange morsomme kommentarer. Så jeg kunne tenkt meg enda flere smiley som ler..

:hahahaha: den har vi....

Helene
24-01-10, 16:13

Her er noen nye...
:glad7: :glad6: :glad3: :glad1: :glad88: :glad9: :glad2: :glad4: :glad5: :love11: :love20:

Marianne
24-01-10, 20:19
Her er noen nye...
:glad7: :glad6: :glad3: :glad1: :glad88: :glad9: :glad2: :glad4: :glad5: :love11: :love20:

supert!!:blomster:

Silli
26-01-10, 10:40

Jepp!! Her er det flere... :blunke1:
Denne :vin3: kanskje passer best? :blunke1:

Diis var jo veldig morsomme da!!!
:glad7: :glad88: :glad9:

lilla75
26-01-10, 15:07
Finnes d vær-smileys? Storm, orkan, lyn og torden?
Kjenne æ e påvirka av stormen/orkanen Ask som vi vente på her oppe i nord :knegg: