PDA

Vis full versjon : Geilo 2018

TrondS
16-11-17, 21:57
Hei!
Nå er vi i treffkomitéen i gang med å planlegge neste års treff på Geilo.
Jeg har fått hovedansvaret for fokusgruppene og lurer derfor på om:
-noen har ønsker om temaer?
-noen har forslag til gode lederemner?
-det er noen som selv vil ha ansvar for en gruppe/tema?

Vi er jo en stor gjeng med et hav av ressurser -så her er det bare å melde seg på!

Gi meg et hint her, eller skriv en mail til eilin.solberg@gmail.com.

Gleder meg til å høre fra dere.
Mvh Eilin

HeSivertsen
14-05-18, 22:14
GEILO 2018
Hvis noen fortsatt ikke har meldt seg på treffet- vi har grabbet til oss noen ekstra rom! Det er fortsatt mulighet for noen! Vi er rekordmange påmeldte- ca 180 stk til nå!

Husk at dersom du skal være flere dager enn fredag-søndag, så må du bestille disse selv (selv om du har gitt meg beskjed...)

Hilsen Hege (hege_sivertsen@yahoo.no)

HeSivertsen
11-06-18, 09:54
GEILO 2018
Da er bestillinger sendt til Geilo. Jeg skal ha sendt alle som har meldt seg på en bekreftelse på påmeldingen. Dersom du har meldt deg på, men ikke har fått en bekreftelse fra meg- kontakt meg snarest! På mail: hege_sivertsen@yahoo.no
Husk også at du må sende inn en kort presentasjon og bilde av de som kommer på treffet. Noen har gjort dette, men fortsatt mangler mange. Fristen for å gjøre dette er fredag 15. juni. Vi trenger litt tid på å få trykket opp heftet.

TrondS
11-06-18, 21:55
Skal du på treffet i sommer? Og har lyst til å bidra med en liten tjeneste? Supert. Vi trenger en som kan ta ansvar for de to utlodningene. Premier er ordnet, så oppgaven består kun i å kjøpe inn loddbøker og ta ansvar for salg og premieutdeling på treffet. Gi meg et pip, så tar vi en prat! Eilin