PDA

Vis full versjon : Avatarbilde?

Lilla
20-01-08, 13:34
Jeg lurer på hvofor jeg ikke får til å sette inn avatarbilde. Når jeg går inn på " avatar" står det bare at jeg ikke har noen avatar, og ikke noen mulighet til å endre det. Er det bare dere modder som kan ha avatarbilde....

Helene
20-01-08, 14:35
Svett og stønn, jeg er ikke god bak i kulissene her, men NÅ tror jeg du får det til... Håper jeg...:rolleyes: Prøv nå!

Lilla
20-01-08, 18:13
Takk søta! Ja nå tror jeg det virker. Du er så flink atte!

Da tror jeg at jeg har fåt in en søt avatar av mine to skatter.

Så gøy at forumet her i oppe og går, forresten. Gleder meg til det blir masse fart her!

Lilla
20-01-08, 18:14
Juhu! ja, nå ser jeg at det har fungert!

Takk og takk

Lilla
20-01-08, 18:16
Forresten... enda et ekkelt spørsmaål, men det spiller ingne stor rolle altså:
Men jeg lurer på om det bare er hos med det ikke rer mulig å bruke hurtigsvaret?
ps, ikke stønn og svett Helenevennen, det gjør ingen ting for meg, men lurte på om det er pcen min eller hva?

Helene
20-01-08, 18:19
Forresten... enda et ekkelt spørsmaål, men det spiller ingne stor rolle altså:
Men jeg lurer på om det bare er hos med det ikke rer mulig å bruke hurtigsvaret?
ps, ikke stønn og svett Helenevennen, det gjør ingen ting for meg, men lurte på om det er pcen min eller hva?

eh... hva er hurtig svar? forklar litt mer, er ikke helt med...

Lilla
20-01-08, 18:25
eh... hva er hurtig svar? forklar litt mer, er ikke helt med...

Når man skal skrive et svar sånn som på denne tåden f eks så kan man vlege å trykke på knapen nede til venstre der det står reply, og så kommer en ny side opp der jeg skriver nå.
Men man kan også trykke på knappen quick response ( helt lengst til høyre ) nede på høyre side i hvert innlegg. Man kan da skrive rett inn i dialogboksen litt nede på siden ( i stedet for at det kommer opp en ny boks å skrive i ) ....duh!!! klønete forklart, aj nåvv!

Men nå jeg skriver noe i dialogboksen f. eks i denne tråden, så skjer det ingenting når jeg trykker på " submit", skjønte du?

Helene
20-01-08, 18:28
Hm.. er det mulig, den har jeg aldri prøvd før... skal teste

Lilla
20-01-08, 18:30
Hm.. er det mulig, den har jeg aldri prøvd før... skal teste

hihi... ja det skal være mulig... bruker den ofte på et annet forum ( ja du vet jeg er litt forumnerd....:o) men at den ikke fungerer her er jo ingen krise... jeg bare lurte.... kanskje er det bar min pc som tuller?

Helene
20-01-08, 18:33
Tja, vet du jeg har aldri prøvd den før... er det sånn på øb også???
Det skjer heller ikke noe når jeg trykte på Post Quick Reply, men da jeg trykket på Go Advanced, kom den vanlige opp, men da med det jeg hadde skrevet i hurtigtasten, så trykket jeg på Submit Reply, og det ble postet...

Slik er det når jeg har prøvd å redigere tråer jeg har skrevet også... må da trykke Go Advance, og da går det bedre... Er nok noen justeringer jeg må ordne på.. skal se om jeg finner ut av det... jeg og min engelsk da vet du... ikke god...:(

Lilla
20-01-08, 18:40
som sagt, ingen fare for min del...... men det er nok meningen at man skal kunne trykke kun på Quick respnse -knappen ja. ( er slik på et annet forum jeg er) husker ikke,- ( men tror ) det er slik på ØB også...?

Det er jo grei å bruke når man ikke skal bruke smilier el. og kun skrive ren tekst... går jo litt kjappere..

Men for all del, ikke stress med det, du.:)

Så gøy at du er modde, forresten!
Flott at dere har fått igang dette her!

Gro
20-01-08, 18:48
Så koselig med bilde av ungene dine Lilla :) Det blir så mye mere personlig og lettere å huske hvem som er hvem når vi ser bildene. Nydelige er de :)

Lilla
20-01-08, 18:51
Så koselig med bilde av ungene dine Lilla :) Det blir så mye mere personlig og lettere å huske hvem som er hvem når vi ser bildene. Nydelige er de :)

Nydelige ja, ikke sant! Takk * stolt* og i like måte, en flott gutt dere har også!
Jeg er eing med deg at det gjør det både litt mer personlig, og ikke minst lettere å huske hvem som er hvem ( spesielt praktisk for meg som fortsatt har et anstrøk av ammetåke:o)

Helene
20-01-08, 18:52
Nydelige ja, ikke sant! Takk * stolt* og i like måte, en flott gutt dere har også!
Jeg er eing med deg at det gjør det både litt mer personlig, og ikke minst lettere å huske hvem som er hvem ( spesielt praktisk for meg som fortsatt har et anstrøk av ammetåke:o)

Har ikke Emily bursdag i disse dager?? I går?? Eller husker jeg helt feil nå?

Lilla
20-01-08, 18:59
Jer er imponert Helene! For en hukommelse!

Hun ble ett år på tirsdag,.. blide kommer i avisen denne uka ( jeg var visst lit for sen,.. me ndont worry.. Emily kan ikke dagene enda:D)
Nå løper hun rundt dagen lang,.. som tiden går!.

Vi håper å få kommet oss ned til dere om ikke så lenge,..... ellers så må dere mer enn gjerne komme opp til oss en dag. Hadde vært så koselig å treffe dere!
Når jeg tenker meg om så kanskje vi skal invitere dere opp en dag som Benjamin ikke er i barnehagen. Det er litt lettere for ham å ha besøk, enn å være på besøk for tiden...:cool:

Helene
20-01-08, 19:04
Jer er imponert Helene! For en hukommelse!

Hun ble ett år på tirsdag,.. blide kommer i avisen denne uka ( jeg var visst lit for sen,.. me ndont worry.. Emily kan ikke dagene enda:D)
Nå løper hun rundt dagen lang,.. som tiden går!.

Vi håper å få kommet oss ned til dere om ikke så lenge,..... ellers så må dere mer enn gjerne komme opp til oss en dag. Hadde vært så koselig å treffe dere!
Når jeg tenker meg om så kanskje vi skal invitere dere opp en dag som Benjamin ikke er i barnehagen. Det er litt lettere for ham å ha besøk, enn å være på besøk for tiden...:cool:

VAR MINS DET VAR 19... MEN HUSKET LITT FEIL DA...
Vi tar gjerne en tur ut på landet vi;)

Lilla
20-01-08, 19:08
VAR MINS DET VAR 19... MEN HUSKET LITT FEIL DA...
Vi tar gjerne en tur ut på landet vi;)

Grattis på etterskudd da!!!

Ja, da finner vi en dag det passer, ikke sant? B er i bh, så det må bli en tirsdag lørdag eller søndag. Hva tror du?

Zurufa
20-01-08, 19:11
Jeg prøvde også å sette inn avatarbilde i dag, men fikk akkurat samme meldingen som Lilla... Er det noe jeg kan gjøre for å ordne det, eller må man inn på hver enkelt bruker?

Lilla
20-01-08, 19:13
Jeg prøvde også å sette inn avatarbilde i dag, men fikk akkurat samme meldingen som Lilla... Er det noe jeg kan gjøre for å ordne det, eller må man inn på hver enkelt bruker?

Har du prøvd igjen nå eller?

jeg fikk det til først nå i kveld.

Helene
20-01-08, 19:13
Grattis på etterskudd da!!!

Ja, da finner vi en dag det passer, ikke sant? B er i bh, så det må bli en tirsdag lørdag eller søndag. Hva tror du?

Hehe, det var vel jg som skulle sagt Grattis på etterskudd!:p

Passer ikk nå på tirsdag, og ikke neste helg.... men neste tirsdag tror jeg og neste helg der igjen tror jeg, og mange tirsdager og helger deretter, så si ifra når du vil ha oss hengende rundt døra di...:eek:

Lilla
20-01-08, 19:15
Hehe, det var vel jg som skulle sagt Grattis på etterskudd!:p

Passer ikk nå på tirsdag, og ikke neste helg.... men neste tirsdag tror jeg og neste helg der igjen tror jeg, og mange tirsdager og helger deretter, så si ifra når du vil ha oss hengende rundt døra di...:eek:

Ja, da avtaler vi nærmere. Gleder meg til å ha dere" hengende" her oppe!

Helene
20-01-08, 19:15

Har du prøvd igjen nå eller?

jeg fikk det til først nå i kveld.

Jeg måtte stille på noe for at det skulle fungere på dere, det skal gå nå....!?! Eller?