PDA

Vis full versjon : Styret informerer:

Helene
05-01-09, 21:41
På vegne av styret:

Etter tråen om å pressentere seg på medlemsbasert underforum, har styret kommet fram til følgene:

Dagbøker blir åpne for Sør-Afrika foreningens medlemmer uten å måtte skrive et visst antall innlegg først. Ikke medlemmer må fortsatt skrive 10 innlegg.

Under medlemsbasert underforum ønsker vi at alle presenterer seg før de skriver. Derfor begynner vi en ny presentasjon i tråen over hvem som har tilgang til medelms-forumet.

Det har vært ulike forslag om inaktive skal slettes etter en viss tid eller ikke. Vi skal ikke slette medlemmer av Sør-Afrika foreningen. Registrerte som ikke er medelmmer av foreningen kontaktes etter 6 mnd inaktivitet for å høre om de fortsatt ønsker å være registrert.

Vi har kommet fram til at den informasjonen ny-registrerte gir i svar på den aller første mailen de får etter at de registrerer seg, men før de får tilgang på forumet, den holder i forhold til at de kan få være på forumet.
Vi ønsker at forumet skal være åpent for personer som er tidlig i adopsjonsprosessen. Dette gjelder både de som vurderer Sør-Afrika som land, og de som har kommet enda lenger i prosessen.
Vi ønsker at de som ikke ønsker å identifisere seg skal få anledning til å lese her inne. Jeg vil vel tro at vi har mye bra informasjon her, som kan være til hjelp og oppmuntring for mang.

Det medlemsbaserte underforumet kan brukes mer aktivt for nye tråer og diskusjoner, hvis man vil ha oversikt over hvem som leser hva vi skriver.

jama
10-05-10, 09:57
Vi trenger nye styremedlemmer!

Under årsmøte 7 august skal det velges nye styremedlemmer. Noen som ønsker å stille til valg? Eller har tips om kandidater ?

Vi har to styremøter i året. Det ene med våre familier.

Ta kontakt med meg dersom du er int. i å være med i styret. Enten du er tidlig i prosessen og venter på barn eller har hentet hjem ønskebarnet.

Hilsen Styret.

jama
25-05-10, 13:27
Hei alle sammen,

Vårens styremøte er avholdt og vi har kommet frem til ett par nye ting som vi håper vil bli int. og gøy for våre medlemmer.

Nytt fra nå er at vi jobber med ett lite medlemsblad som vil komme ut før årets treff. SÅ dersom det er noen som har ideer og ønsker til innhold så kom gjerne med det. Vi kan sette inn bilder av barna, dere kan også selv skrive innlegg som dere ønsker på trykk..... Dersom flere er med å hjelper til blir dette ett flott medlemsblad som vi alle kan glede oss til havner i postkassen ett par ganger i året.

Feks tips til bøker, musikk, koselige dikt tja alt er jo mulig.... dette er helt nytt og vi prøver nå og ser hvordan dette blir.

Blir bare sendt ut til de som er registrert som medlemmer.

Vi har også nå tenkt å ha Nyttårs fester. Vi tenker januar måned og da ett treff i vestnorge, oslo, midt norge og evt nord norge. Alt etter hvor det er medlemmer og noen som vil arrangere dette. Dette blir jo enklere samlinger med mat samt lek og hygge for små og store. Vi trenger derfor noen som vil arrangere dette nå til vinteren. Noen int.????

Gi oss en tilbakemelding på hva dere synes om dette????

Marianne
25-05-10, 16:20
Supert!!
Jeg kan ikke bidra med så mye, for meg og skrivekunsten går ikke helt overens, men jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på bilder (eller Marius da!:knegg:)
Synes treff forskjellige steder er helt supert også, og kunne godt tenke meg å jobbe med det, men ikke alene...

Elin Therese
25-05-10, 19:42
Hei!
Så bra da:)
Veldig bra tiltak! Vi kan være med å arrangere treff i Bergen :bloemsmile4:

Anne
25-05-10, 20:39
flotte tiltak:) Vi hjelper gjere til med å arrangere treff i Trøndelag. Vi har vel ikke så mye å bidra med til medlemsblad akkurat nå, for det kommer bilder og tekst i medlemsbladet til Verdens barn nå i juni. De ville markere at Are Elias er barn nr 100 som adopteres fra Sør Afrka til Norge.

jama
01-06-10, 13:46
Hei alle sammen,

Det jobbes nå med det aller første medlemsbladet for SA foreningen.

Har dere bilder eller noe annet dere ønsker å dele, så kan dere sende det til eidesv@gmail.com

Jo flere som bidrar jo bedre blir bladet vårt!

Dette blir KUN sendt ut til de som har betalt medlemsavgift for 2010.

jama
03-06-10, 15:23
Vi tar gjerne imot flere bilder av deres flotte barn.:jente::babysm: