PDA

Vis full versjon : 6 dager igjen

jama
26-05-09, 20:07
Det nærmer seg fristen for å melde seg på årets Sør Afrika treff på Solåsen
7 - 9 august. Det er fremdeles mange ledige plasser igjen.

Fristen for påmelding er 1 juni :gågå:

Håper alle som ønsker det har fått påmeldingsskjema.

Velkommen til treffet. :sol:

- oss i komiteen -

Lilla
26-05-09, 21:14
Å, så fint at du sa i fra. Det hadde visst gått litt i glemmeboken dette.
Jeg får fortsatt ikke skjemaet til å virke, så jeg får skrive det ut og sende deg i posten.

Zurufa
28-05-09, 09:19
Ååå, jeg er så fryktelig usikker på om jeg skal dra eller ikke.
Mannen vil absolutt ikke, så da blir det i såfall bare meg og ungene. Det går jo greit det, med en på nesten 2 og en på 6 - noen som vet hvordan det ser ut der - går det fint å bruke babycall om kvelden eller må jeg legge meg samtidig med barna? Har veldig lyst, men er ikke så glad i å kjøre bil så jeg skulle jo aller helst ønsket at han ble med...

jama
28-05-09, 14:30
Ååå, jeg er så fryktelig usikker på om jeg skal dra eller ikke.
Mannen vil absolutt ikke, så da blir det i såfall bare meg og ungene. Det går jo greit det, med en på nesten 2 og en på 6 - noen som vet hvordan det ser ut der - går det fint å bruke babycall om kvelden eller må jeg legge meg samtidig med barna? Har veldig lyst, men er ikke så glad i å kjøre bil så jeg skulle jo aller helst ønsket at han ble med...

Det går fint å bruke baby call, men det er to forskjellige bygninger hvor man overnatter. De ligger vegg i vegg. Det er ett veldig trygt sted for barna, ikke noe trafikk. Det er ett fint lekeområde rundt stedet. Håper du kommer på årets treff. Send meg gjerne en PM om det er noe du lurer på.

jama
01-06-09, 21:59
Supert at så mange har meldt seg på. Men det er enda plass til flere så kom igjen og bli med. Alle er velkommen både med og uten barn.

Vi i komiteen gleder oss til å treffe dere alle:sol: