PDA

Vis full versjon : Treff 2010

jama
18-08-09, 19:44
Styret er alt i gang med å planlegge og finne ut hvor neste års treff skal være.

Vi tar gjerne imot ønsker fra dere her på forumet, treffsted, forslag til temaer for treffet og foredrag, aktiviteter og gjerne tilbakemelding på hva som har vært bra og mindre bra på tidligere treff.

:bloemsmile4::bloemsmile4::bloemsmile4:

lilla75
18-08-09, 20:01
Så flink dere er!

Foreslår Trøndelag, uten at jeg vet om noen gode plasser. Håper trønderne her inne har ideer?

Gislaug
18-08-09, 20:42
Lenge siden det har vært på Vestlandet nå!!! Og da er jo Jæren flott. Mener at jeg tidligere har sendt dere aktuelle steder. Fordelen her er at det er lett tilgjengelig både med bil, tog og fly.

Anne
18-08-09, 23:09
Midt-Norge med Trøndelag eller Møre og Romsdal er mitt forslag ;) Eller så hadde det vært moro med et treff nord om polarsirkelen! Kanskje Tromsø eller noe?

Marianne
18-08-09, 23:20
Midt-Norge med Trøndelag eller Møre og Romsdal er mitt forslag ;) Eller så hadde det vært moro med et treff nord om polarsirkelen! Kanskje Tromsø eller noe?

JA!!!:blunke1:

Nå vet jeg ikke helt hvor de andre treffene har vært, men et sted der det er lett å komme seg til hadde vært topp. Fly og bare en taxi tur er perfekt.
Vi får lang reise uansett hvor det er ( -Tromsø da), så bare det er nært en flyplass tenker jeg.

refiloe
27-08-09, 23:10
JA!!!:blunke1:

Nå vet jeg ikke helt hvor de andre treffene har vært, men et sted der det er lett å komme seg til hadde vært topp. Fly og bare en taxi tur er perfekt.
Vi får lang reise uansett hvor det er ( -Tromsø da), så bare det er nært en flyplass tenker jeg.

JAAAA gjerne nordover folkens :gågå:
Nå er vi veldig få til å danne komite men vi har utrolig mye spennende å by på !
Senjatrollet (verdens største forresten...),Blånisseland,Polar Zoo,Polarbadet
--og det bare her på innlandet "rundt Bardufoss flyplass".
Og i Tromsø eller Harstad; mange muligheter.
Kan godt sjekke litt jeg hvis jeg får hjelp:øye: