PDA

Vis full versjon : Abonnemang av tråd!

zico
11-02-08, 23:58
Hei jeg får ikke opp når det er aktivitet i en tråd jeg har skrevet i?
Det står at jeg ikke abonnerer i noen som helst tråd. Er man ikke automatisk abonnement når man har skrevet i en tråd??

Slik er det ihvertfall på ØB.

Helene
12-02-08, 10:12
Hei jeg får ikke opp når det er aktivitet i en tråd jeg har skrevet i?
Det står at jeg ikke abonnerer i noen som helst tråd. Er man ikke automatisk abonnement når man har skrevet i en tråd??

Slik er det ihvertfall på ØB.

Jeg har gjort om på deg nå, men uten e-post varsling... VIl du ha e-post hver gang det er et nytt svar i en av dine tråer du har skrevet i?

Vet ikke om det fungerer som du mener nå, men si ifra hvis det ikke gjør det.

Tror jeg må forandre på en og en av dere?:rolleyes:

zico
12-02-08, 12:04
Jeg har gjort om på deg nå, men uten e-post varsling... VIl du ha e-post hver gang det er et nytt svar i en av dine tråer du har skrevet i?

Vet ikke om det fungerer som du mener nå, men si ifra hvis det ikke gjør det.

Tror jeg må forandre på en og en av dere?:rolleyes:

Nei, dessverre det fungerte ikke nå når jeg kom inn på kontrollpanelet i dag.
Skulle jo ha fått opp at du hadde svart på denne hvis det hadde fungert, men det fikk jeg ikke.:confused:

Trenger ikke e-postvarsling;)

Helene
12-02-08, 17:32
Nei, dessverre det fungerte ikke nå når jeg kom inn på kontrollpanelet i dag.
Skulle jo ha fått opp at du hadde svart på denne hvis det hadde fungert, men det fikk jeg ikke.:confused:

Trenger ikke e-postvarsling;)

Skal se litt nærmere på det. Jeg har aldri hatt det slik på Ønskebarn selv, så vet ikke helt hvordan det skal være.

Det er ikke noe du kan få til selv på kontrollpanel?

hvor skal du få opp at noen har svart i en av tråene du er aktiv? Må bare spørre, så jeg vet hvor jeg skal lete meg fram?

Gro
12-02-08, 17:36
Heisann,

Hadde det sånn på ØB i begynnelsen, du går inn på user CP og under edit profile, kan du velge varsling. Håper det løser spørsmålet ditt :)

Anne
12-02-08, 21:47
Setter man hake ved at man skal abbonere på tråder man starter eller svarer i og at man skal ha øyeblikkelig e-postavarsling, så fungerer dette tydligvis. Kan se ut som om man må logge av forumet og logge på igjen for at det skal fungere

zico
13-02-08, 00:52
Nå har jeg fått to abbonerte tråder på kontrollpanelet, og det uten å ha gjort noe som helst selv. Er det flinke Helene som har fikset tro??:D