PDA

Vis full versjon : Medlemsskap i foreningen

Ingjerd
13-02-08, 13:31
Jeg har akkurat sendt ut en fellesmail til de av dere som er medlemmer og/eller står på foreningens mailingliste.

Her kommer en oppfordring til de av dere som ikke er medlemmer om å melde dere inn. Årsavgiften er 300. og kontonummer og adresse ligger på siden vår.

Vi kommer til å jobbe videre på styremøtet i april og på årsmøtet i sommer med hvilke medlemsfordeler vi skal ha. Det kan hende at vi kommer til å ha et lukket område på internettsiden etterhvert som er forbeholdt medlemmer.

Velkommen som medlem!!!

Anne
13-02-08, 21:25
Skal vi ikke fylle ut ett eller annet med navn og kontaktinfo når vi melder oss inn? Fant ingen info om det, bare kontonr og adresse`til foreningen

Ingjerd
13-02-08, 22:23
Skal vi ikke fylle ut ett eller annet med navn og kontaktinfo når vi melder oss inn? Fant ingen info om det, bare kontonr og adresse`til foreningen

Hvis du betaler på nettbank, kan du legge inn info der. Ellers er det fint om du mailer navnene deres og adressen til meg som leder. Du finner mailen min på info om styret.

Anne
17-02-08, 22:47
Hvis du betaler på nettbank, kan du legge inn info der. Ellers er det fint om du mailer navnene deres og adressen til meg som leder. Du finner mailen min på info om styret.

da er det gjort!