PDA

Vis full versjon : Treff 2010

jama
22-02-10, 10:10
:saflagg:Ny info kommer snart!!:saflagg:

jama
02-03-10, 11:05
:saflagg:Årets treff blir på Hafjell:saflagg:

6 - 8 august

http://www.hafjellhotel.com/no/yer-gjesteg-rd-hotel/2.html?Itemid=87

Vi ønsker alle velkommen til en flott helg i Hafjell.

Er dere i en adopsjonsprosess, har fått hjem barn, eller er ferdig adoptert? Treffet er for oss alle!

Det er sosialt og morsomt, man treffer igjen gamle venner og man får nye venner.

Det blir foredrag, informasjon om hentereise, årsmøte og mye lek og morro for små og store.

Stedet ligger fint til med lekeplass for barna.
Våre barn kan i år bruke Lekeland, mens vi har foredrag for voksne. Stedet er tilpasset barn fra 0 - 12 år.
Lekeland ligger ved Hotellet.
http://www.lekeland.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=11&Itemid=18

Vi har ikke helt klart årets program, men fredagen ønsker vi å bruke i en av parkene, for så å samles på Hotellet på ettermiddagen.

Vi ønsker tilbakemelding på hvilke park dere ønsker vi skal bruke.
Lilleputthammer ( 2 min. å gå dit)
http://www.lilleputthammer.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=24

Koster 97,50 per pers for voksne og barn. Her er det mulighet for felles lunsj på en av spisestedene. Pris på dette kommer vi tilbake til.

Hunderfossen familiepark ( vel 5 å kjøre ) http://www.hunderfossen.no/

Koster 195 per pers for voksne og barn over 90 cm. Min. 40 betalende for å få denne gode prisen. Normalpris 340/275.
Her vil vi ha mulighet til å grille sammen, alle tar da med seg egen grillmat og vi holder salater.

Mere info og pris for helgen kommer snart. Det vil bli sendt ut innbydelser til alle i slutten av April.

Vi håper mange vil komme på årets treff. Vi gleder oss til mye sosialt for voksne og barn.

Silli
02-03-10, 11:12
Hunderfossen ser veldig fin ut!

beluda
02-03-10, 13:11
Hunderfossen er en kjempekoselig familiepark!!!

UMAMA
02-03-10, 14:53
:):):) Hunderfossen er toppers! :):):)

Heidi
02-03-10, 17:21
Hunderfossen var perfekt for vår 4 åring i sommer. Tror den er bra for de mindre, og de litt større også :hjerte2:

jama
14-04-10, 23:52
Vi kommer i år til å innvitere med besteforeldre på treffet i Hafjell.

Noen som har hatt med bestemor/ bestefar på hentereise?

Innbydelse, program og priser vil bli lagt ut i løpet av uken. Mye spennende!!

Vi håper mange vil bli med på årets treff.

Silli
15-04-10, 19:21
Noen som har hatt med bestemor/ bestefar på hentereise?
.

Ja! Vi hadde med mormor og hun skal bli med denne gangen også. :sol:

Heidi
18-04-10, 22:50
Vi har meldt oss på :sol:

jama
19-04-10, 09:57
:sol:Supert!

Anne
20-04-10, 23:17
Er det mulig å komme bare fra lørdag til søndag?
Jeg er på sommerskole i København mandag til fredag i den uken det er treff. Jeg har tatt en liten oppdatering på georafikunskapene mine og ser at det er et det kan bli litt langt å kjøre fra København til Hafjell på en dag, i alle fall med en ettåring i baksetet :babyrull:

jama
20-04-10, 23:39
Det er fullt mulig, bare skriv det i påmeldingen.

Velkommen på treffet.

jama
21-04-10, 12:33
Litt informasjon fra komiteen.

Vi har fått spørsmål om rom plassering, det vil foreningen ta seg av. Husk å skrive på påmeldingen dersom det er spesielle ønsker.

Vi håper mange vil komme på årets treff i Hafjell, flere gode forelesere og mye gøy for stor og liten.

Hilsen komiteen:sol:

lilla75
21-04-10, 12:36
Årets treff ser virkelig bra ut, både mtp hvor, hvordan, opplegg osv...
Vi har vært i tenkeboksen en stund, og ser at det blir for langt for oss da vi må være tilbake og på jobb mandag 9.august (BJs bursdag til og med!)

Kanskje en annen gang...

Zurufa
21-04-10, 15:31
Jeg har veldig lyst å bli med, men jeg har ikke lyst å komme alene med to unger sånn som sist - så her må det overtales...

Men programmet ser jo bra ut, så jeg har et håp om at det skal gå an å få med hele familien :fingre:

Gunnbjørg
21-04-10, 21:15
Jeg har veldig lyst å bli med, men jeg har ikke lyst å komme alene med to unger sånn som sist - så her må det overtales...

Men programmet ser jo bra ut, så jeg har et håp om at det skal gå an å få med hele familien :fingre:

Du får ta med besteforelde istaden for pappaen:blunke1:
Me reknar forsatt med å kome, men då eg fekk beskjed om at ferieønske mitt ikkje vart innvilga må det litt meir planlegging til. Ikkje umulig at med tar med 1 sett besteforeldre...

Håp
21-04-10, 22:36
Her har vi begynt å snakke om at vi har lyst å dra på treff for å bli kjent med andre Sør-Afrika-adopterende.

Men vår utfordring er at vi har en tenåring i huset, og han passer vel ikke helt inn i den settingen? Samtidig blir det vanskelig å la han være hjemme, for han er VELDIG engasjert i adopsjonsprosessen. (Og VELDIG stolt over å skulle bli storebror :hjerte0:, og har da tilsvarende stolt mamma :blunke1:)

Lilla
21-04-10, 23:31
Å, dette gleder vi oss til!!!!

Bare litt dumt at jeg ikke helt vet hvordan det blir med fri fra jobben....æsj.... det bare mååå gå i orden altså!

jama
21-04-10, 23:45
Her har vi begynt å snakke om at vi har lyst å dra på treff for å bli kjent med andre Sør-Afrika-adopterende.

Men vår utfordring er at vi har en tenåring i huset, og han passer vel ikke helt inn i den settingen? Samtidig blir det vanskelig å la han være hjemme, for han er VELDIG engasjert i adopsjonsprosessen. (Og VELDIG stolt over å skulle bli storebror :hjerte0:, og har da tilsvarende stolt mamma :blunke1:)

Hei

Det er ikke noe problem å ta med en tenåring, treffet skal være for alle. Og det er mye morro han kan finne på i Hafjell. Vi i komiteen skal gjøre alt vi kan for at både store og små har det bra.

Ta med den stolte storebror:sol:

jama
27-05-10, 00:26
Det er nå vel 100 små og store som skal samles på Hafjell 6 - 8 august.

Veldig gøy at så mange har meldt seg på i år. Det blir ett supert treff, med mange gode forelesere, god mat, festmiddag og ikke minst mange små og store som vi gleder oss til å bli kjent med.

Skulle det være noen flere som ønsker å være med så ta raskt kontakt med oss og innen utgangen av mai.

Oppdatert program og mere info om treffet kommer i vårt medlemsblad.

Velkommen til treffet

Silje, Svein Jarle, Tor Magne og Jane

Margit
02-06-10, 23:10

Helt supert om dere kommer med en tenåring, vi har nemlig med en 13åring. Han kan sikkert gi innføring i storebror tilværelsens mange sider:blunke1: