PDA

Vis full versjon : Hafjell 6 - 8 august

jama
25-07-10, 12:42
Hei alle sammen,

Det nærmer seg vårt årlige treff. Veldig gøy at så mange har meldt seg på i år.

Det er over 40 påmeldte til Hunderfossen og vi får derfor god gruppepris på
kr 195 pr pers over 90 cm.

Husk å ta med grillmat. Vi har varme griller kl 13 - 14.

NB! ta med trommer til trommekurset.

Velkommen til årets treff.

Eva
25-07-10, 12:52
Gleder oss alle 3 :sol:
Skal se om jeg får lånt en tromme av gamle jobben :blunke1:

Helene
02-08-10, 21:25
Leter etter program for treffet, men klarer ikke finne det i farta... Hjelp!:bloemsmile4:

jama
02-08-10, 21:52
:saflagg:programmet finner du på hjemmesiden vår:saflagg:

Helene
02-08-10, 22:01
:saflagg:programmet finner du på hjemmesiden vår:saflagg:

Hehe, sjønner hjernen er i feriemodus fremdeles...
10.30 er første program på lørdag, stemmer?
Bare lurer på hvor tidlig vi må komme oss hjemmefra...

Hva slags foredrag blir det lørdag kveld?

Gleder meg asså, tror gutta vil like de små husa i Lilleputthammer :blunke1:

Litt dumt vi ikke får med oss pressentasjonen av folket...:knegg: men men, skal prøve å finne ut hvem folk er allikevel, og mange kjenner vi jo fra før. :knegg:

Silli
02-08-10, 22:08
Hva med at folk skriver på nick også?
Jeg sliter så veldig med å finne igjen folk fra forumet. :slåhodet:

jama
02-08-10, 22:17
Lørdag kveld er det Hanne Jahren som skal holde foredrag.

Helene
02-08-10, 22:26

Å, spennende! :bloemsmile4:

Helene
02-08-10, 22:29

Ser det er kl 20... Bare et spørsmål til, stiller det her jeg for kanskje fler som lurer... Er f.eks lekeland oppe da? Er vel ikke alle barn som har sovnet til 20...

jama
02-08-10, 22:36
Lekeland er ikke åpent på kvelden. Det er lekerom på hotellet. Kanskje vi kan få til å vise en film om det er ønskelig. ? Ta gjerne med spill, leker osv som barna selv liker.

Det er noe leker på lekerommet, men husker ikke i farten hva det var. Men endel forskjellig var det.

Helene
02-08-10, 22:39
Lekeland er ikke åpent på kvelden. Det er lekerom på hotellet. Kanskje vi kan få til å vise en film om det er ønskelig. ? Ta gjerne med spill, leker osv som barna selv liker.

Det er noe leker på lekerommet, men husker ikke i farten hva det var. Men endel forskjellig var det.

Ligger det like ved der foredragene skal være?

Heidi
02-08-10, 22:52
Jeg har begynt å glede meg :bloemsmile4:

Lurer på en ting. Er det vanlig at en av foreldrene sitter på rommet med sovende barn? Eller er rommene i nærheten av der de voksne befinner seg, så babycall er et alternativ?

For vår del kommer det nok helt an på hvor langt unna oppholds/foredrag/kose seg-stedet er fra gutta våre, men kjekt å høre hva som har blitt gjort tidligere år.

Lilla
04-08-10, 01:14
Hva med at folk skriver på nick også?
Jeg sliter så veldig med å finne igjen folk fra forumet. :slåhodet:

Oh, yes please!

Vi må ha tydelige navne/ nickskilt altså!

Forøverig sitter Lillafamilien litt avventende om dagen, for storebror har vært skikkelig syk. Han er bedre nå og skrevet ut fra sykehuset, men vi vet ikke om vi kan dra på treff enda. Vi skal på ny kontroll fredag morgen, og håper å få klarsignal til å kjøre oppover da.:fingre:

desirée
04-08-10, 14:53
Vi skal ikke på treff, dessverre.

MEN vi ønsker dere alle et fantastisk opphold, med mye kos, latter og info. Programmet virker veldig ok, og jeg håper å få treffe dere og bli kjent med dere alle en dag!!!

Klemmer fra meg:blomster:

Zurufa
04-08-10, 21:39
Jeg lurer også på det samme som Heidi.
Hadde jo vært kjekt om man kunne bruke babycall og ikke måtte sitte på rommet så snart barna har lagt seg. Men vi får bare bytte på det hvis det blir vanskelig, da.

Et lite tips: I fjor tok vi presentasjonen etter at alle hadde spist og ungene var sure og utålmodige og bråkete, så det var vanskelig å høre hva folk sa. Tror det kan være lurt å ta det når alle har satt seg men FØR vi begynner å spise. Eller hva tror dere andre?

Jeg har begynt på antibiotika i dag og håper inderlig at jeg blir frisk til fredag :fingre:

jama
04-08-10, 21:56
Hei

Vi tar presentasjonen når alle har satt seg og ja før vi spiser. Lokalene i fjor var håpløse å prate i, har tro på at det blir bedre nå.

Jeg har også kjøpt inn navn lapper som vi ønsker alle skal ha på seg. Vi er nesten 130 personer, så det er vanskelig å huske alle navn.
Skriv gjerne også nick på lappen.

Ta med baby call, regner med det skal gå fint. Evt. en vogn til å sove i for de minste. Selv tar vi med vogn til minstemann. Rommene er ikke langt unna. Det er også en slags "vinterhage" som vogner kan stå i regner jeg med. Det skal være rett ved der vi har foredrag.

Husk badetøy til Hunderfossen! eller kanskje regntøy og varme klær.
Meldt 9 grader og mye regn....sukk jeg håper metrologene tar feil igjen og det blir mye :sol::sol::sol:

Zurufa
05-08-10, 12:16
Det blir grilling i Hunderfossen uansett vær?
Ser jo nå at det dessverre er meldt regn... Men man kan jo ha det koselig likevel :D