PDA

Vis full versjon : Takk for et flott treff!

Zurufa
08-08-10, 21:41
Jeg er så lei meg for at vi ikke fikk sagt hadet, men etter gruppebildet ville Anna på død og liv hjem. Vi prøvde alt vi kunne å lokke og overtale henne til å bli til lunsj, men uten hell. Og siden hun har føyd seg så veldig etter oss hele sommeren fant vi ut at vi skulle føye oss litt etter henne for en gangs skyld.

Men da får jeg si det her i stedet: Hadet riktig bra alle sammen! Det var veldig trivelig å treffe dere, noen igjen, noen for første gang. Håper det ikke blir siste :)

Og takk til komiteen for et kjempefint opplegg. Vi har hatt det veldig flott :sol:
Med årets opplegg hadde det jo faktisk ikke gjort noe om det var dårlig vær heller, og med sol som bonus de to siste dagene ble det jo bare ekstra flott. Takk!!!

Klem fra Daniel, Anna, Hallvard og Susanne

Føbe
08-08-10, 23:29
Ja TAKK for eit nydelig treff! Men så mange nydelige folk samla på ein og samme plass! For ikkje å snakke om dei flotte besteforeldra! Vi er privilgerte som har ein så flott forening assa!

Bra sted, knall program og full aktivitet heile dagen. OG eg er vel ikkje den einaste som både lo og felte nokre tårer i helga. Engasjarte forelesere og masse god prat. Hanne Jaren sitt lattefulle foredrag, Nordengen sitt engasjement og varme hejrte for Sør-Afrika og Beluda + mann som kom med rykende fersk tildeling! Ros til komiteen! (ikkje det at komiteen hadde noko med tildelinga å gjere... :knegg: ):blomster:

Må sei at eg såg etter dåke Zurufa for å sei hade, men når Anna ville heim forstår eg kvifor de ikkje var der.

Vi sjåast alle sammen!