PDA

Vis full versjon : Medlemsblad

Heidi
16-10-10, 14:13
Styret har veldig lyst til å sende ut et medlemsblad før jul :juletre:

Så hvis du har en knallgod (eller superlett) oppskrift, et nydelig (morsomt, selvskrevet, lånt) dikt, bok-/filmtips, bok-/filmanmeldelse, bilder, hilsner, reisebrev, tankespinn eller gode ideer, blir vi sjeleglade for det :happy2:

Vi vet at det finnes mange skriveglade og kunnskapsrike folk her inne, som kan være med på å gjøre medlemsbladet vårt suverent!!

Send i vei til

heidi.sol@hotmail.com

eller send en PM til Heidi

Heidi
18-10-10, 22:11
Vi har allerede mottatt en tekst :sol:
Det er supert at folk bidrar!

Vi blir forøvrig også veldig glade for tegninger (barnas :søta: )

Kjempefint om de av dere som har tekster, hilsner, oppskrifter, bilder osv. kan sende inn det inn før 7. november.

På forhånd takk :blomst:

Zurufa
20-10-10, 18:06
Hvor lang kan teksten være?

Heidi
22-10-10, 12:41
Hvor lang kan teksten være?

Litt vanskelig å si, egentlig. Vi er fortsatt i prosessen med å finne et trykkeri/andre alternativer for opptrykking.

Hvis du har en tekst på lur blir jeg veldig glad om du sender den, så kan jeg heller sende deg tilbakemelding på mail når jeg vet hva slags format vi ender opp med :sol:

jama
28-10-10, 19:52
Minner om fristen for innsendelse av bilder osv til medlemsbladet.
Fristen er 7 november.
Det er enda plass til flotte bilder av våre barn, gode oppskrifter, gode tips og råd osv osv.......

Dette medlemsbladet kommer til å bli veldig flott!

Heidi
05-11-10, 11:30
Jeg vil bare minne om at fristen for å sende inn tekster/bilder til medlemsbladet er søndag 7. november. Sånn i tilfelle du/dere hadde tenkt til å sende et bilde av et gull eller to :søta:

Jeg tror det blir ekstra stas å få bladet i posten om det er hilsner og/eller bilder av våre vakre barn i bladet.

Heidi
24-11-10, 23:20
Nå er medlemsbladet trykket opp og skal sendes ut på fredag :bloemsmile4:
Tusen takk til alle som har bidratt :clap:

jama
25-11-10, 06:43
Og ikke minst tusen takk til deg og din mann. Dere har gjort en flott jobb og vi er alle spente på å se resultatet. :clap::clap::clap:

lilla75
25-11-10, 10:03
Nå er medlemsbladet trykket opp og skal sendes ut på fredag :bloemsmile4:
Tusen takk til alle som har bidratt :clap:

Gleder meg til å lese :bloemsmile4:
Og gleder meg til å bidra etter hentereisen :blunke:

amelia
27-11-10, 12:57
Vil bare si tusen takk for et flott medlemsblad som kom i posten i dag!
Betydningen av advent, som dere hadde skrevet i bladet fikk fram tårene i øyekroken... Ååå som eg gleder meg til eg vet hvem vi venter på:hjerte2:
En liten tass som har "reparert":blunke1: litt på dataen min... Og pluteslig blir eg nødt til å skrive nynorsk..... Nemmelig en bokstav på tastaturet som er blitt reparert bort....

Ingjerd
27-11-10, 13:27
Takk for et kjempeflott blad med godt innhold og fin layout.

Et hyggelig og flott tiltak:)

Ingvil
27-11-10, 17:02
Kjempefint medlemsblad :clap: :sol:

Eva
27-11-10, 17:35
Gleder oss til vi kommer hjem og skal åpne postkassa. Blir nok tidligst i 1 tiden natt til mandag, men jammen skal medlemsbladet leses før vi sovner :blunke1:

Elin S
27-11-10, 18:54
Betydningen av advent, som dere hadde skrevet i bladet fikk fram tårene i øyekroken... Ååå som eg gleder meg til eg vet hvem vi venter på:hjerte2:

Skriver under på denne!

Heidi
27-11-10, 19:15
En liten tass som har "reparert":blunke1: litt på dataen min... Og pluteslig blir eg nødt til å skrive nynorsk..... Nemmelig en bokstav på tastaturet som er blitt reparert bort....

Takk for et kjempeflott blad med godt innhold og fin layout.

Et hyggelig og flott tiltak:)

Kjempefint medlemsblad :clap: :sol:

Skriver under på denne!

Takk (på vegne av styret) for alle positive tilbakemeldinger. Vi har kost oss veldig med å "lage" bladet, og har gledet oss til å sende det ut. Flere her inne har vært bidragsytere - og bladet hadde ikke blitt til uten deres innspill, tekster, bilder osv. :clap:

beluda
28-11-10, 11:27
Det var et kjempeflott medlemsblad!!!
Veldig kjekt å lese og å se bilder!!!
Dere har vært kjempeflinke og jeg bøyer meg i snøen!!! :blunke1:

:megaklem:
fra Bea

Marianne
28-11-10, 12:07
Satser på at medlemsbladet ligger i postkassen imorra!:blunke1:
Gleder meg!

Zurufa
28-11-10, 21:00
Takk for et kjempekoselig medlemsblad.
Fikk ikke somlet meg til å bidra sånn rett oppi Uganda-Kenya-Tanzaniatur, men får se neste gang heller :)

Anne
29-11-10, 08:11
Kjempeflott medlemsblad:) stor takk til dere som har jobbet med det!

May
29-11-10, 16:30
Tusen takk for nydelig medlemsblad og takk til dere som har jobbet med det! kjekt å lese og få lov til å se så mange nyydelige barn. Vi gleder oss om mulig enda mere til det blir vår tur..=):bloemsmile4:

gathj
29-11-10, 20:43
Det var et flott blad som kom i posten:ja: Har lest det mange ganger! Tusen takk!!!

zuma
30-11-10, 20:21
Vi bare slutter oss til de andre og takker for et fint medlemsblad med mange fine innlegg. Vi gleder oss til vintertur.:clap:

Nøste
01-12-10, 00:34
Takk for fint medlemsblad.

Bladet blir tatt med til SA. Tenkte jeg kunne vise det fram.

Marianne
04-12-10, 21:14
Jeg har fortsatt ikke fått medlemsbladet, men det er fordi søsteren min hadde fått det til seg.
Hun har lest hele bladet og fortalt meg om det da:knegg:
Og en ting hun bemerket til meg var at alle barna det var bilde av var så søte! Hun synes jo selvfølgelig Marius er helt fantastisk, men hun lurte litt på om alle barna fra SA var like nydelige, for det virket virkelig slik!!:klem1:

lilla75
04-12-10, 21:43
Satse på at vi får d på mandag da, gleder meg til å lese det :hjerte1:

jama
04-12-10, 23:27
Dersom noen medlemmer av foreningen fortsatt venter på bladet..... send en pm til Heidi. Det kan jo være noen feil i listen vår, feil adresse e.l.

lilla75
05-12-10, 00:01
Det kan vi gjøre, men vil tro det bare er at det tar lengre tid med posten hit (skjer ofte!). Fikk jo bladet sist :blomster:

Marianne
05-12-10, 09:40
Det kan vi gjøre, men vil tro det bare er at det tar lengre tid med posten hit (skjer ofte!). Fikk jo bladet sist :blomster:

vi fikk allerede lørdag (selvom posten valgte feil søster:søta:)
så jeg tror egentlig det er smart å sende adressen din. burde jo ikke ta så altfor mye lenger tid til deg enn meg:blunke1:

lilla75
05-12-10, 15:01
vi fikk allerede lørdag (selvom posten valgte feil søster:søta:)
så jeg tror egentlig det er smart å sende adressen din. burde jo ikke ta så altfor mye lenger tid til deg enn meg:blunke1:

Har sendt PM. Men det er virkelig ikke uvanlig at ting tar 7 (!!) dager fra Oslo og til oss. :øye:

lilla75
13-12-10, 09:11
Har sendt PM. Men det er virkelig ikke uvanlig at ting tar 7 (!!) dager fra Oslo og til oss. :øye:

Hmfr, det må ha blitt borte i posten, for det kom aldri frem til oss...
Men da gleder jeg meg desto mer til å lese i det nærmere jul :fingre:
:blomster:

lilla75
20-01-11, 19:29
Å JIPPI, der kom bladet i posten, og for et FLOTT blad!!
Det var sannelig verd å vente på! Tusen takk til alle dere som har bidratt,
Og TUSEN takk til dere som laget det! :clap::clap:

Heidi
20-01-11, 22:47
Så fint at det endelig har funnet veien helt frem! Koselig at du likte det :sol:

Heidi
12-04-11, 19:15
Vi er i gang med å planlegge neste medlemsblad, og lurer derfor på om noen her inne brenner inne med et bidrag :bloemsmile4:

Det kan i utgangspunktet være hva som helst, tips om filmer, bøker, musikk, oppskrifter. Tanker i forventningstiden, tanker om foreldrerollen, et yndlingsdikt, reisebrev osv. Det er bare fantasien som setter grenser!
Vi blir også veldig glade for bilder og hilsner til "baksiden", eller barnekunst.

Vi håper å kunne være et medlemsblad for alle foreningens medlemmer. De som venter, de som nettopp har kommet hjem med :hjerte22: - barnet (barna), de som har vært hjemme en stund og selvfølgelig for barna/ungdommene.

Ris/ros mottas også med takk :blunke:

Send mail til:
heidi.sol@hotmail.com

eller

send en PM her på forum.

Heidi
19-07-11, 23:46
Da bør sommerens medlemsblad være på vei i posten. Hvis du/dere ikke har fått bladet før helgen så send meg gjerne en PM. Det skal være sendt til alle medlemmer av foreningen. En spesiell takk til Lilla75 og familie, som deler litt av hentereisen sin med oss. Rørende ord og nydelige bilder!
God sommer alle sammen!

Fiona
20-07-11, 08:54
Da gleder jeg meg til å sjekke posten når vi kommer hjem fra ferie:)

Lilla
20-07-11, 10:42
Vi gleder oss til nytt medlemsblad kommer i kassen her!

Helene
20-07-11, 11:40
vi fikk vårt i går, tusen takk!:clap:

Lilla
20-07-11, 11:46
vi fikk vårt i går, tusen takk!:clap:
Da bør det vel være her snart også.:sol:

Karoline
20-07-11, 12:15
Tusen takk for et kjempefint blad :sol:
Og tusen takk til Lilla75 for den rørende skildringen av tildeling og hentereise.:hjerte2:

Heidi
30-10-11, 10:18
Høsten har definitivt kommet, og hva er vel koseligere enn å krype opp i sofaen med en kopp te og et rykende ferskt medlemsblad i hånden??

Vi er i god gang med årets andre medlemsblad, men vi trenger DIN hjelp for at det skal bli så bra som mulig.

Hentereiser, oppskrifter, tips og råd om hud/hår, bok-/filmtips, nyheter fra SA, tanker om adopsjon, tilknytning, tilbakereise, en hilsen...vi blir glade for ALLE bidrag!

Vi håper å få sendt ut bladet i begynnelsen av desember, så frist for innsendelse er satt til 17. november.

Send inn ditt bidrag til heidi.sol@hotmail.com - eller send meg en PM.

Heidi
16-11-11, 20:55
I morgen er det :sol: 17. november :sol: det er med andre ord på tide å sende inn et lite bidrag til medlemsbladet :blunke1:

Vi utsetter fristen til søndag 20. november, i håp om at flere ønsker å bidra til bladet.

Kanskje noen av dere som har vært på hentereise den siste tiden vil dele litt av opplevelsen?
Tips, råd, tanker, oppskrifter, bokanmeldelser, nyheter fra SA, bilder, hilsen til baksiden - vi blir glade for alt!

Kom igjen folkens! Vi vil gjerne ha deres bidrag :bloemsmile4:

Uli
17-11-11, 10:55
Hei!

Medlemsblad - tenker du da Verdens Barn eller SA foreningen?

Jeg kunne godt tenke meg å bidra med en NYDELIG oppskrift: sør afrikansk dessert :knegg:.... og den passer til sesongen. Hovedingrediens er gresskar. Da må jeg bare hive meg rundt i helgen .... :gågå: vi få se hva jeg får til...

Ønsker dere alle en fantastisk torsdag:sol:

Heidi
15-12-11, 23:08
Bladet går i trykken denne helgen, og planen er at det skal sendes ut tidlig neste uke.

Hvis du er usikker på om jeg har riktig adresse til dere (kanskje dere har flyttet, eller ikke fått et av de tidligere bladene...) så er det supert om dere sender fullt navn og riktig adresse på PM.

Det er bare medlemmer av SA-foreningen som mottar bladet.

Fortsatt god førjulstid :cool1:

Eva
28-12-11, 21:27
Hei Heidi
Har dere sendt det ut? Ikke meningen å mase, men vi har ikke fått noe enda og gleder oss veldig til bladet kommer:bloemsmile4:

Heidi
02-01-12, 21:52
Nå kan dere begynne å vente :blunke1:

Vi har hatt litt tekniske problemer (+ syk mann, juleselskaper osv.), men i skrivende stund ligger de på spisestuebordet i påvente av å bli sendt i morgen.

Beklager at dere har måtte vente så lenge, men håper det blir verdt ventetiden.

Jeg sender ut til alle som har betalt medlemsavgiften for 2011.

Eva
03-01-12, 19:55
Gleder oss veldig :)
Neste gang blir vi med med både innlegg og bilde :søta:

Chris
04-01-12, 17:08
Kjempefint blad :clap::clap:. Har bare skumlest det nå. Skal sette meg ned senere og kose meg med en kopp kaffe og bladet :-)

Heidi
04-01-12, 21:53
Kjempefint blad :clap::clap:. Har bare skumlest det nå. Skal sette meg ned senere og kose meg med en kopp kaffe og bladet :-)

Så bra!
Det må jo bli bra med så mange flinke bidragsytere :bloemsmile4:

Jeg ser forresten at forfatteren av teksten Vi venter og lengter har falt ut. Den er det Ingvil Ovedal som har skrevet.

lilla75
04-01-12, 22:05
JIPPI!

Der kom bladet i posten, og jeg bare må si at det var KJEMPEbra!
Godt jobba, og tusen takk Heidi og Torleif, og bidragsytere!
Likte spesielt at det hadde en god spennvidde i stoffet; alt fra hentereise, oppphold i venteland, livet som mamma, fakta om VB sine samarbeidsprosjekter +++

Ble mange smil og noen tårer også, gitt :søta:

Thumbs up!

Uli
16-01-12, 18:41
Hei!

Henger meg på de gode tilbakemeldinger! Det var et flott blad å få i postkassen i disse stille tider! Virkelig fint å lese, tusen takk til alle dere som har skrevet og tatt bilder....:hjerte22:

Av og til kan hele prosessen virker så fjernt og da er det veldig veldig godt å lese om deres erfaringer og titte på flotte bilder. Skal prøve å huske dette for seinere en gang...

:mexicanwave:
Ønsker dere alle et fint nytt år forresten

hilsen

Heidi
10-04-12, 19:10
Nå er det (snart) vår :bloemsmile4: og vi skal i gang med et nytt medlemsblad.
Som vanlig frir jeg til dere :blunke1: Alle her inne elsker å lese om alle deler av adopsjonsprosessen, så om du har noe du vil dele som f. eks: hentereise, tilbakereise, tanker i ventetiden, hverdagsglimt, gode tips til filmer, bøker (for voksne og barn), oppskrifter, yndlingsdiktet, bilder til baksiden ... hva som helst :blomst: blir vi veldig glade for ALLE bidrag.

Det er i stor grad dere her inne som lager medlemsbladet, og vi er helt avhengige av deres bidrag :ja:

Send mail til:

heidi.sol@hotmail.com

hvis dere har noe på hjertet, eller om dere har spørsmål om eventuelle bidrag.

Tusen takk :hjerte22:

Heidi
01-05-12, 12:15
Fristen for å sende inn bidrag til bladet er 15. mai :sol:
Vi har fortsatt god plass til bidrag av alle slag :bloemsmile4:

Heidi
19-05-12, 16:25
Da har fristen for bidrag til medlemsbladet kommet og gått...og jeg er redd vi ikke har fått inn nok bidrag til å sende ut et blad denne våren.
Vi setter en ny frist (sensommeren/tidlig høst), og håper at det er mange som vil være med å bidra i neste omgang.

God helg!

lilla75
19-05-12, 17:50
Det var synd!

Men på den positive siden er det jo sommerfest, muligens treff på Ekeby og SA-treff i mellomtiden, så forhåpentligvis kan neste medlemsblad inneholde flotte bilder og tekst derfra ;)

Heidi
23-10-12, 21:29
Vi skal ut med førjulsblad og vil veldig gjerne ha inn tekster og bilder fra dere!
Forslag til ting vi vet medlemmene våre gjerne vil lese om :blunke1: :
- tanker i ventetiden
- hentereise
- tips til bøker/filmer/musikk etc.
- oppskrifter
- tanker fra/om livet som familie
- bilder/hilsner
- nytt fra SA
- nesten hva som helst som handler om Sør-Afrika, adopsjon, foreldrerollen ++

Frist for å sende inn stoff til bladet er satt til: 15. november.

Vi håper mange har mulighet til å bidra til bladet vårt!

Heidi
26-10-12, 11:48
Og bidragene sendes til heidi.sol@hotmail.com :bloemsmile4:

Heidi
06-11-12, 16:10
Det er november! Og bare 9 dager til fristen for å sende inn bidrag til medlemsbladet går ut. Vi håper at enda flere vil være med på å gjøre førjulsbladet supert!

Send bidrag eller spørsmål til heidi.sol@hotmail.com :søta:

Heidi
15-11-12, 20:53
Da har vi kommet til deadline :blunke1:

Vi har fått flere gode bidrag :clap:

Har du noe på :hjerte22: må du hive deg rundt og sende inn hilsen, bidrag, oppskrift, tankespinn ....
Snart settes bladet sammen og går i trykken :pc:

Ingvil
13-12-12, 15:41
Juhuu! Så medlemsbladet hadde kommet i posten i dag :bloemsmile4: Desverre pga all snøen kom det akkurat når jeg skulle gå på jobb, men gleder meg en hel haug til å lese det når jeg kommer hjem :sol:

Takk Heidi og Torleif, dere er suverene!!

KristinogØyvind
17-12-12, 09:02
Er medlemsbladet sendt ut til alle nå?

Vi har nemlig ikke fått det ennå. Kan det være feil adresse som er registrert på oss?

Marianne
17-12-12, 19:22
Vi har heller ikke fått. Vi fikk siste gang, så regner med det er julestria på posten jeg :)