PDA

Vis full versjon : Problemer med innlegg fra Mac?

gathj
28-02-08, 21:48
Hei!

Jeg er kjempefrustrert over å ikke klare å sende innlegg på dette forumet. Kan lese alt, har "svart" på mange innlegg, men klarer ikke å få det inn. Nå gir jeg snart opp!!!! Er det fordi jeg bruker Apple, eller er det noe annet jeg gjør feil? Takknemlig for svar!

Helene
28-02-08, 21:53
Hei!

Jeg er kjempefrustrert over å ikke klare å sende innlegg på dette forumet. Kan lese alt, har "svart" på mange innlegg, men klarer ikke å få det inn. Nå gir jeg snart opp!!!! Er det fordi jeg bruker Apple, eller er det noe annet jeg gjør feil? Takknemlig for svar!

Forstår ikke helt, du har stertet tråen her, og du har svart på innlegg.... Skal se på admin bak her, men tror nok du har samme ordninga som alle andre her inne...

Det hender du må trykke på "go advance" hvis det er et alternativ der du skriver. Vet ikke hvorfor det er slik...

Lilla
28-02-08, 21:53
Bruker du knappen helt nede til høyre med " hurtigsvar"? Den får nemlig ikke jeg heller til å fungere. men dersom jeg legger inn innlegg ved hjelp av " post reply" nede til venstre så går det fint.

Føbe
28-02-08, 21:56
Min deilige:hjerte4: Mac fungerer så bare det!

Helene
28-02-08, 22:02
Hjelp... Hva er MAC? Jeg er ikke helt med:lure:
Du er ikke noe annerledes enn andre bak her, gathj...
Kan du forklare litt mer hva som ikke virker? Vil jo at det skal virke for deg også!

Føbe
28-02-08, 22:07
Mac er den fine datamaskina som har et eple-symbol på seg! Og har et heilt anna operativsystem enn PC.

gathj
28-02-08, 22:08
Lilla!

Har brukt hurtigsvar-knappen til høyre, ja. Skal prøve Post Reply knappen. Takk for hjelpen!

gathj
28-02-08, 22:10
Post Reply knappen var svaret! Heldigvis en enkel løsning på problemet!

Lilla
28-02-08, 22:26

Så flott at du fikk det til å virke! :bloemsmile4:

Jeg vet ikke hvorfor hurtigsvarknappen ikke virker på dette forumet, :lure:men det går jo greit å bruke Post Reply også, bare man vet om at det er slik.

Ps, slik er det forresten også når man skal Edithe et innlegg,- da må du trykke " go advanced" som Helene sier, - for hvis du trykker kun " save" så skjer det ikke noe av en eller annen grunn.

Helene
28-02-08, 22:35

Så godt du fikk det til!:clap: