PDA

Vis full versjon : Medlemsavgift for 2011

Silli
23-01-11, 19:40
Det er tid for å betale medlemsavgiften for 2011, eller for å melde seg inn for første gang. Medlemsavgiften er kr 300.- pr familie pr år.

Kontonummer: 6182 05 34513
V/Svein Morten Takvam
Takvamvegen 72
5264 GARNES

Husk å påføre:
Navn og adresse
Nick på forum
Mailadresse
Telefon

Vi minner om at man må være medlemmer for å delta på sommertreffene samt få full tilgang til forumet, og ikke minst for å få medlemsbladene i posten.

Mvh styret :bloemsmile4:

HeSivertsen
23-01-11, 20:54
Hei.
Jeg betalte sist uke, skrev bare på nicket mitt. Håper det går fint. Jeg brukte det "gamle" kontonummeret- håper dette er det samme

Ingvil
23-01-11, 22:08
Betalt :bloemsmile4:

Lilla
23-01-11, 22:09
Fint med påminnelse....

Mra
24-01-11, 20:50
Da har vi meldt oss inn og betalt medlemsavgiften:) Ser det står at når man er medlem av foreningen får man også full tilgang på forumet. Hva mere får man tilgang på??

lilla75
24-01-11, 21:08
Da har vi meldt oss inn og betalt medlemsavgiften:) Ser det står at når man er medlem av foreningen får man også full tilgang på forumet. Hva mere får man tilgang på??

det er en underdel av forumet som man får tilgang til når man blir medlem :søta:
Du vil se den på oversikten over forumet når du er registrert.

Helene
24-01-11, 22:46
det er en underdel av forumet som man får tilgang til når man blir medlem :søta:
Du vil se den på oversikten over forumet når du er registrert.

+ dagbøkene...

Silli
04-02-11, 12:48
Frist for betaling er 1. mars.
Etter dette vil medlemsbasert underforum og dagbøkene bli stengt.

Bare så dere vet det... :blunke1:

Ha en fin helg!!

lilla75
04-02-11, 13:00
TAKK for påminnelsen!
-her i tåka trengs det iallefall :blunke1:

Skal ordne innbetalingen i helga :bloemsmile4:

Marianne
04-02-11, 13:25
Godt å bli minnet på ja!
Nå har jeg betalt, og jeg tror ennå jeg klarte å sende melding om at det er meg:knegg:
(men når jeg tenker meg om så var det kanskje unødvendig siden jeg denne gangen betalte fra min egen konto...:knegg:)

Iallefall deilig å ha betalt! Hadde vært grusomt å miste tilgangen på de forskjellige underforumene!!!:øye:

HeSivertsen
04-02-11, 20:41
Hei.
Jeg mener å ha betalt, men har ikke fått tilgang til noe "mer" på forumet. Er det fordi det tar litt tid å registrere betalingen, eller har jeg betalt til feil konto :shocked:

Silli
05-02-11, 16:13
For dere som er nye medlemmer tar det nok litt tid. Lilla og jeg vil etterhvert få en liste over de som har betalt, og så åpner vi da for de som er nye. Dere som har vært medlemmer lenge, vil bare fortsette som vanlig.

Under "medlemsbasert underfoum" er f.eks. foreldreforum. Har du tilgang til den + dagbøkene, har du full tilgang.

Elin Therese
05-02-11, 19:23
Hei.
Jeg mener å ha betalt, men har ikke fått tilgang til noe "mer" på forumet. Er det fordi det tar litt tid å registrere betalingen, eller har jeg betalt til feil konto :shocked:

Ja, samme her egentlig :blunke1:

Helene
05-02-11, 19:28
I styret sitter det forskjellige folk med forskjellige oppgaver. Han som sitter med regnskap og har oversikt over innbetalinger, sender navn eller nicknavn til Lilla eller SIlli etterhvert... kan nok ta litt tid før ting blir gjort? Også er det Lilla og Silli som må åpne tilgangen til nye medlemmer, eller stenge for nick som ikke har betalt medlemskap...

lilla75
15-02-11, 22:57
Der kom det en påminnelse pr mail, og da husket jeg det sannelig også..
Nå er medlemsavgiften betalt :bloemsmile4:

Chris
20-02-11, 11:02
Da har også vi betalt medlemskap

Heidi
20-02-11, 23:21
Og vi :bloemsmile4:

May
27-02-11, 21:44
Da har vi også betalt!! Bedre seint enn aldri.. Eh... !! Beklager den seine betalingen !!

beluda
01-03-11, 21:59
vi rakk det akkurat. :bloemsmile4: Nå er medlemsavgiften betalt :blunke1:

Mra
13-03-11, 10:43
Vi betalte medlemsavgiften i slutten av januar. Har enda ikke fått noe mere tilganger som det stod at vi skulle få når vi ble medlemmer. Kan det være kommet uten at jeg klarer å se hvor vi finner det? Håper noen kan svare meg på dette :)

hegeSØR
13-03-11, 15:44
Vi betalte medlemsavgiften i slutten av januar. Har enda ikke fått noe mere tilganger som det stod at vi skulle få når vi ble medlemmer. Kan det være kommet uten at jeg klarer å se hvor vi finner det? Håper noen kan svare meg på dette :)

Dette lurer jeg også litt på :blunke1:, eller er det andre måter å se at en har blitt nytt medlem?

hannezita
04-01-12, 17:06
Hei
Jeg vil gjerne melde meg inn i saforeningen. Er det samme pris og kontonummer som i fjor?

Else-Lill
04-01-12, 17:59
Og når skal kontingenten for 2012 betales? :sol:

Vil jo ikke være unnasluntrer heller ;)

Silli
04-01-12, 21:21
Meldlemsavgiften for 2012 er enda ikke helt fastsatt da denne skal konsumprisindeksjusteres fra år til år.
Denne prosenten/tallet får vi ikke før ca i slutten av januar.

Så da må dere desverre bare vente litt til.... :blunke1:

Silje