PDA

Vis full versjon : Årets treff

jama
18-03-11, 22:16
Hei alle sammen,

Komiteen er nå snart klar til å sende ut innbydelse til årets treff på Geilo og Vestlia Hotel. Vi regner med den blir sendt ut i slutten av neste uke.

En stor :clap: til Helge Solberg i VB som igjen i år hjelper foreningen med å sende ut innbydelsen.

Treffet blir 5 - 7 august.

Vi gleder oss til å treffe dere alle sammen!

Zurufa
21-03-11, 12:12
Vi kommer hjem fra Tanzania 7. august, så vi får dessverre ikke vært med i år.
Men kos dere MASSE dere som drar. Det kan anbefales :sol:

jama
24-03-11, 14:34
Innbydelse og program er sendt til Helge i VB. Det kommer snart i postkassen til dere alle!

Husk fristen for påmelding er senest 1 mai!

Håper mange av dere blir med på årets flotte treff på Vestlia Hotel Geilo.

Velkommen til alle både dere som har fått ønskebarnet og til dere som venter på tildeling. Vi ønsker også i år besteforeldre velkommen til treffet.

:saflagg::saflagg::saflagg:

Lilla
11-04-11, 22:56
Noen som har fått invitasjoner enda?

Her har det fortsatt ikke kommet noe, nemlig...

lilla75
11-04-11, 23:24
Vi har ikke fått enda.

Var mye frem og tilbake ifht årets treff, for de høres alltid så bra ut, og vi har begge veldig lyst å få det med oss ett år.
Men i år ble det sydentur, da vi kom over et kjempebra tilbud :sol:

Marianne
11-04-11, 23:51
Vi har ikke fått enda.

Var mye frem og tilbake ifht årets treff, for de høres alltid så bra ut, og vi har begge veldig lyst å få det med oss ett år.
Men i år ble det sydentur, da vi kom over et kjempebra tilbud :sol:

Det gjorde vi ifjor...
Deilig med sol og varme iallefall:blomster:

Skrekkelig dyrt å komme seg sørover. + veldig kronglete iår.
Jeg nevnte noen ønsker før årets treffsted ble fastsatt, og vil gjerne at dere tar det med til neste år også:søta:
Vi som ikke kan kjøre på treffet vil gjerne at treffet kan holdes et sted hvor toget går rett fra Gardemoen. og kanskje ikke så skrekkelig langt unna heller? (eller hvilken som helst flyplass egentlig!)
I tillegg så bør det være grei avstand fra togstasjonen til hotellet så man enten kan gå eller at det ikke koster en formue med taxi.
Og jeg kan gjerne være med i en komite neste år, men ikke optimalt siden jeg bor så skrekkelig lagt unna resten av dere!
Vi kommer ikke på treff iår, men håper å treffe dere supersnart!

Marianne
12-04-11, 00:02
Må bare understreke at det ikke var ment ille det jeg skrev, og jeg forstår det er masse man må ta hensyn til!
Men til årets treff har jeg sjekket ut ruter for å komme oss dit, og det blir skrekkelig! langt. Først fly, så tog (feil vei) og så tog fra Oslo.
Bare i reisetid vil det ta oss 9 timer, og da har vi ikke tatt med venting imellom fly, tog & tog heller.
Nå skal det sies at jeg ikke synes 9 timer i bil er så galt, men tar vi bilen så er det straks et par dagers kjøring:blunke1:

jama
12-04-11, 20:20
Hei ifølge Helge i Vb er nå alle innvitasjonene sendt i posten.....

lilla75
12-04-11, 20:30
Må bare understreke at det ikke var ment ille det jeg skrev, og jeg forstår det er masse man må ta hensyn til!
Men til årets treff har jeg sjekket ut ruter for å komme oss dit, og det blir skrekkelig! langt. Først fly, så tog (feil vei) og så tog fra Oslo.
Bare i reisetid vil det ta oss 9 timer, og da har vi ikke tatt med venting imellom fly, tog & tog heller.
Nå skal det sies at jeg ikke synes 9 timer i bil er så galt, men tar vi bilen så er det straks et par dagers kjøring:blunke1:

Tror ingen tar det ille opp, Marianne :blunke:

Vi var som sagt veldig frem og tilbake, mest siden Eivind egentlig alltid begynner på jobb den påfølgende mandag (nå fikk han ordnet seg en ekstra fridag da..).
Da blir det litt krøkkete å ikke kunne kjøre, og litt vanskelig/dyrt med fly/tog etc etc.

Men når Eivind er ferdig utdannet og har lenger ferie, håper vi det ordner seg, uansett hvor treffene er :bloemsmile4:

lilla75
13-04-11, 16:37
Åååååh, nå har vi fått programmet og invitasjonen!

Det ser (som vanlig) kjempebra ut, og all ære til komiteen :clap:

Kjempebra pris også!!

Skulle ønske vi kunne dra... Men det er iallefall helt sikkert at dere som drar, kommer til å få det toppers!

guess
14-04-11, 00:08
Tusen takk for kjempefin og detaljert invitasjon:clap:. Det ser ut til å være et supert opplegg for alle sammen. Og kanskje det blir en liten spatime til mor også :søta:?
Vi gleder oss til å delta for aller første gang:sol:

jama
26-04-11, 07:41
Husk påmeldingsfristen som er 1 mai!

Silli
26-04-11, 16:03
Tusen takk for kjempefin og detaljert invitasjon:clap:. Det ser ut til å være et supert opplegg for alle sammen. Og kanskje det blir en liten spatime til mor også :søta:?
Vi gleder oss til å delta for aller første gang:sol:

Så hyggelig!

Du bør nok bestille time for å få spa. Kanskje det er flere som kunne tenke seg å dra sammen? :knegg:

jama
01-05-11, 19:08
Husk endelig frist for å melde seg på er i dag 1 mai!!

beluda
01-05-11, 22:34
Oj, oj, oj, har lagt meg og glemt fristen... Vi kommer og jeg sender påmeldingsmail i morgen!!!

jama
02-05-11, 08:36
Den er grei beluda.