PDA

Vis full versjon : Medlemsavgift for 2012

Silli
04-01-12, 21:24
Meldlemsavgiften for 2012 er enda ikke helt fastsatt da denne skal konsumprisindeksjusteres fra år til år.
Denne prosenten/tallet får vi ikke før ca i slutten av januar.

Silje

Silli
08-02-12, 08:53
Nå er vi klare! :bloemsmile4:

Medlemskontigenten for 2012 er 304,- pr familie.

Kontonummer: 6182 05 34513
V/Svein Morten Takvam
Takvamvegen 72
5264 GARNES

Husk å påføre:
Navn og adresse
Nick på forum
Mailadresse
Telefon

Zurufa
13-02-12, 20:34
Det er bare mulig å ha 80 tegn i informasjonsfeltet i min nettbank, så da er det ikke plass til alt dere ber om. Kan jeg skrive nick og mailadresse så sender jeg det andre i en PM eller noe? Det er vel uansett lagret siden sist, kanskje...?

Else-Lill
14-02-12, 12:15
Medlemsavgiften er herved betalt :)

Ha en strålende en! :sol:

RenateogFrode
25-02-12, 15:52
Da har vi også betalt. Men jeg er usikker på om jeg oppgav samme mailadresse som da jeg meldte meg inn. Gi beskjed hvis det er noe som har blitt krøll... :-)

Renate

Silli
04-03-12, 14:29
For dere "gamle" er det nok å bare sende inn det som er endret siden sist....
Kanskje lurt å få med mailadresse..?!

:sol:

lilla75
11-03-12, 22:03
Huffameg..... nesten så jeg skjemmes, men nå var iallefall hodet på plass når jeg var innom nettbanken- så endelig ble kontingenten betalt :flau: :blunke1:

Trines72
11-04-12, 21:41
Legger meg helt flat og skylder på vedvarende "ammetåke" kombinert med laaaang ferietåke... :rull:
Har endelig fått betalt kontingenten her også... beklager meeeeeget sen innbetaling :flau:

Gunnbjørg
04-05-12, 22:38
Vil minne alle på at dei som skal delta på treffet må være medlemar av foreningen! Er eindel av dei som er påmeldt som ikkje har betalt medlemsavgifta på 304 kr for i år!

hannezita
18-02-13, 23:58
Hei. Hva er avgiften for 2013?

Ingvil
27-02-13, 18:32
Hei. Hva er avgiften for 2013?

Hei! Beklager seint svar. Medlemsavgiften for 2013 er 308kr.

Lilla
23-03-13, 19:52
Hei! Beklager seint svar. Medlemsavgiften for 2013 er 308kr.

Jeg husker ikke tilbake jeg,- hvor finner jeg innbetalingsdetaljer for dette ?

Zurufa
27-03-13, 08:56
Ja, det lurer jeg også på...
Tror kanskje ikke vi har betalt - for vi får jo ingn giro i posten, ikke sant?

hannezita
27-03-13, 11:45
Jeg også lurer... :o)

beluda
27-03-13, 13:04
Nå er vi klare! :bloemsmile4:

Medlemskontigenten for 2012 er 304,- pr familie.

Kontonummer: 6182 05 34513
V/Svein Morten Takvam
Takvamvegen 72
5264 GARNES

Husk å påføre:
Navn og adresse
Nick på forum
Mailadresse
Telefon

Innlegg to i denne posten, så står dette. Følg denne og legg til korrigeringa i pris for 2013, altså 308 kr, så blir det nok bra :blunke1:

Lilla
28-03-13, 15:04
Innlegg to i denne posten, så står dette. Følg denne og legg til korrigeringa i pris for 2013, altså 308 kr, så blir det nok bra :blunke1:

Ah! Beluda,- smartingen!!
Takk,- jeg hadde visst ikke sett nøye nok etter. Men,- nå er det altså ordnet :)

lilla75
13-04-13, 17:23
Vi har bestemt oss for ikke å betale medlemsavgiften i år. Det er med blandende følelser vi har tatt den avgjørelsen, og jeg har lyst til å fortelle hvorfor vi velger bort medlemskapet.

Noen kommer sikkert til å oppfatte dette som surmaget kritikk, og det er ikke ment slik. Heller er det ikke ment som en nord/sør-aktig konflikt.
Likevel er det ikke til å stikke under en stol at sånn som dagens Sør-Afrikaforening fungerer så er den ikke til for alle.
Vi har ikke anledning til å komme på treff på Geilo i år heller, og vi ser at det skal mye til at vi prioriterer en slik dyr variant av et treff. Det er synd for jeg ser jo at foreningen og komiteen gjør en flott jobb, og programmet ser alltid flott ut. Vi har dessuten lyst til å treffe alle dere vi har blitt kjent med her inne og ellers gjennom adopsjonsprosessen.
Men et treff der (på årlig basis?) blir for dyrt for oss. (Og før noen kommenterer at vi kan ordne et alternativ selv, så jobber jeg faktisk med saken, i form av å høre med alternative steder mer sentralt på Østlandet).

Når årsmøtet avholdes samme sted som treffet får alle de som ikke kan komme på treffet heller ikke et ord med i laget. Verken for eventuelle andre treffsteder eller andre saker.
Og det er jo greit. Man må jo faktisk møte opp for å få sagt hva man mener.
Jeg synes det er innmari dumt å gå over til håndskrevet protokoll, særlig fordi dette faktisk gjør det enda vanskeligere å få ut informasjon til alle de som ikke kan komme på treff/årsmøte. Jeg er selv leder i VB lokalavdeling, og det er ingen problemer å sitte med pc på møter, ha dokumenter klar, redigere underveis og like etterpå ha dokumenter klar til publisering, enten gjennom webside, pr e-post eller på annen måte.
Nå har jeg jo mast om referat fra treffet i august 2012 noen ganger, og enda ikke fått lest noe fra årsmøtet. Når det er sagt har jeg den største forståelse for at det tar tid, særlig når det ikke er lagt til rette elektronisk for at det det skal være lettvint.

Og misforstå meg rett: jeg setter stor pris på all jobben som er lagt ned i foreningen, og jeg vet at alt gjøres på frivillig basis.

Men jeg er uenig i at det er et "luksusproblem" at foreningen er blitt så stor (med tanke på plasskrav ifbm treff, f.eks).
Det er egentlig bare et problem når man ikke kan tilrettelegge for at alle skal kunne delta.

Biemannen
13-04-13, 19:49
Hei.
Eg veit at du jobber med alternativ for treffsted, eg har sendt deg de kriteriene som må oppfylles for at vi kan arrangere treff. Vi kommer no etter styremøtet idag til å oppfordre dei som vil til å kome med alternative stader til treff 2014. Geilo er ikkje på årsbasis men det har eg prøvd å forklare deg før. Vi har sikra oss ein plass å være. Eg veit at nokon jobber med ein plass i Stavangerregionen. Er det nokon som ønsker å leite etter passande stader så er det berre å ta kontakt så sender eg lista over kriteriene. Du leiter og etter ein plass i østlandsregionen, så eg opplever ikkje dette som ein sør-nord greie. Vi treng og folk til å stille til valg til styret, og mulig nye folk i treffkomiteen etter årets treff. Kanskje dette er noko for deg. Vi treng engasjerte folk. Trist at du ikkje ønsker å være medlem i 2013. Konsekvensene ved å ikkje være medlem er at ein ikkje kan delta på treffet, ein får ikkje medlemsblad, og begrensa tilgang til forumet. Vi tar en oppdatering i medlemslista tidlig i mai. Du er hjertelig velkommen tilbake som medlem i 2014.

Helsing Svein Jarle Eide
Leder i foreininga.

Anne
14-04-13, 09:18
kjære Lilla75. jeg er så glad for at du setter ord på det flere av oss føler. Vi var ogsp i stor tvil om vi skulle fortsette å være medlemmer av foreningen for mye av de samme grunnene som du nevner. Jeg synes ikke der er greit å betale medlemsavgift til en forening hvor jeg ikke vet hvem som sitter i styret en gang, og ikke har sett ett referat fra årsmøtet. Vi valgte til slutt å betale medlemsskapet for 2013, men dette er siste året for oss om ikke foreningen og dens aktiviteter blir mer åpen og tilgjengelig for alle oss med barn fra SA.

Biemannen
14-04-13, 14:31
Hei. Glemte å svare akkurat på dette punktet. Her kan vi som styre bare beklage. Vi la om hjemmesiden, men det er nå så lenge siden at vi kan bruke det som grunn. Slik det er nå så er det bare de som har vært på årsmøte som vet hva som beveger seg i foreningen og det er ikke riktig. Her kan vi bare gjøre en ting, og det er å legge oss flat, finne frem alle referat fra styremøter og årsmøter og legge de ut.

Svein - Leder

Marianne
15-04-13, 20:29
Jeg vil og si takk til Lilla75 for å tørre å ta opp dette. Jeg har egentlig sagt mitt på fb siden vår om noe av dette, og velger å ikke si noe mer. ellers syns jeg svaret fra leder var bra, og jeg setter stor pris på arbeidet han gjør for foreningen.