PDA

Vis full versjon : Artikkel: Treff 2012 på Geilo!

Gunnbjørg
24-01-12, 23:42
Årets treff blir på http://www.vestlia.no/Geilo 3- 5 august.

Komiteen skal ha planleggingsmøte i februar, så dersom noken har innspel tar me i mot med takk!

Håpar å sjå mangen av dåke der!

5ikkje
25-01-12, 10:25

Komiteen skal ha planleggingsmøte i februar, så dersom noken har innspel tar me i mot med takk!

Hva koster oppholdet på Vestlia (sånn omtrent) for voksne og barn?

Kalina
25-01-12, 19:48
Vi har en hytte på Geilo (ikke langt unna Vestlia) og lurer derfor på om det hadde vært mulig for oss å delta på treffet uten å overnatte på Vestlia? Kanskje vi kunne betale for pakken per person minus overnatting, eller blir det for komplisert?

Gunnbjørg
26-01-12, 16:45
Prisen på treffet er likt i 2012 som i 2011 ( ein av grunnane til at ein signerte kontrakten);

Pris pr voksen fra fredag til søndag inkl. full pensjon ( ikke drikke): kr 1880,-

Barn i foreldrenes rom pr.natt:
0 – 4 år gratis
5 – 15 kr 435,-

Det er mulig å delta på treffet sjølv om de bur på hytta Kalina, kva de då må betale for mat etc kan eg ikkje svare deg på no. Men me kan holde dilaogen oppe når påmeldinga nermar seg!

Kalina
27-01-12, 10:29
Tusen takk Gunnbjørg. Vi holder kontakt - håper virkelig at vi får anledningen til å være med i år.

Elin Therese
29-01-12, 22:22

Vi håper veldig på å klare å få til å bli med og jeg drømmer om masse HÅRTIPS :blunke1:!

Sara
28-03-12, 15:22
Sen tilbakemelding men jeg ønsker meg også veeeeldig en kurs i hårstell og variasjoner av fletting!

Sara

Gunnbjørg
01-05-12, 10:01
Håpar alle huskar påemldingsfristen på SA treffet i dag 1. mai!!!

beluda
01-05-12, 21:17
Finner ikke igjen invitasjonen. Sender vi bare påmelding med samme type info som i fjor til samme mail? Vi gleder oss veldig til treff!!! :sol: Et av sommerens høydepunkt!!!

beluda
02-05-12, 00:33
Fant ut av det og er herved påmeldt :blunke1:

Jakoba
03-05-12, 22:13
Obs her har noe gått i glemme boka... hvordan gjorde vi dette igjen. Invitasjonen er borte....

Gunnbjørg
04-05-12, 23:30
Velkommen til Sør Afrika treff
Thon Hotel Vestlia Resort på Geilo
3. – 5. august 2012
Treffkomiteen vil igjen ønske dere velkommen til Sør Afrika treff. Vi har også i år valgt å ha treffet på det flotte Thon Hotel Vestlia Resort. Hotellet er ett av Norges flotteste Spa Hotell beliggende ved naturskjønne omgivelser på Geilo. Hotellet har mange fasiliteter bl.a. svømmebasseng og stort lekeland inne på hotellet. Det er ikke noen gjennomgangstrafikk ved hotellet.
Under planleggingen har vi lagt vekt på at programmet skal være for heile familien og alle aldergrupper. Det vil bli natursti, hoppeslott, formingsaktivitet for de over skolealder, foredrag, fokusgrupper(hud/hår, hentereise, barnehage- skulestart) konkurranser og premieutdeling.
Som foredragsholder i år har vi fått tak i bl.a. Monica Dalen, hun er nå midt i et forskningsprosjekt der adopterte er en del av studien og har jobbet med dette over flere år.
Vi har også i år blitt lovet en laktosefri barnebuffet. Arrangementkomiteen kommer til å følge dette tett opp slik at maten blir trygg for våre barn. Vi tar direkte kontakt med ansvarlig kokk på kjøkkenet og lager sammen en meny. Det er derfor viktig at alle gir beskjed dersom det er noen matallergi, laktoseintoleranse eller glutenallergi.
Thon Hotel Vestlia har eget Spa senter, dersom det er en mamma eller pappa som ønsker seg litt tid til egenpleie er dette fullt mulig. For bestilling av behandling ta direkte kontakt med Spa avdelingen tlf 32087220 eller epost vestlia.spa@thonhotels.no Spa avdelingen har 16 års aldersgrense.
Sør Afrika treffet er både for de som har adoptert fra Sør Afrika og de som venter på ønskebarnet. Vi vil også i år ønske besteforeldre velkommen på treffet. Man må være medlem for å bli med på treffet. Evt. besteforeldre trenger ikke medlemskap. Medlemskap koster kr 304 pr familie.
Vi har undersøkt pris på leiebiler for de som evt. trenger dette. Her har vi hentet inn pris på 8 seter, 16 seter og buss fra Gardermoen. Dersom noen er interessert i dette kan dere ta kontakt med Gunnbjørg (gunnbjorg.friis@enivest.net), og jeg vil prøve å koordinere dette slik at en evt. kan kjøre sammen og få prisen ned.
Vi har fått forhandlet frem en god pris på årets treff:
Pris pr voksen fra fredag til søndag inkl. full pensjon (ikke drikke): Kr 1.880,-

Barn i foreldrenes rom:
0 – 4 år gratis
5 – 15 Kr 435,-

Ved påmelding husk:
navn på alle familiemedlemmene
alder på barna
tlf og epost
eventuelle allergier/intolleranse
trenger dere barneseng?
ankomst og avreisetid

Husk badetøy, armringer samt klær til å leke ute.
Påmeldingen er senest 1 mai.
Send en e post til: svein.morten.takvam@nettstar.as

Vi ønsker velkommen til ett hyggelig treff for store og små på Geilo!
Mvh treff komiteen
Gunnbjørg Friis, Silje Bolstad, Elisabeth Moseng, Trude Kallestad Solveig Hægstad og Svein Morten Takvam.

Gunnbjørg
06-05-12, 20:41
Viktig poengtering! Pris på barn er pr natt ikkje for heile helga! Glapp desverre gjennom sensuren!

rostrup
12-05-12, 18:06
Hva er fristen for påmelding ?:rørt:

corvy
12-05-12, 21:21
Hei, teknisk er den vel forbi, men du får nok komme om du melder deg på nå :)

rostrup
14-05-12, 14:17
Jippi! :) Da vil vi melde oss på...! Familie på 2 voksne og ett barn på 13 år- og en bestefar! Bestefar i enerom, vi andre på familierom-
Får vi plass og hvor melder vi oss på og hvordan betaler vi?

Rigmor
14-05-12, 15:16
Hyggelig at dere blir med! Send en epost med all informasjon til svein.morten.takvam@nettstar.as :)

rostrup
14-05-12, 17:19
OK flott! :) Takk :)

rostrup
29-05-12, 13:09
Vi har dessverre ombestemt oss for årets treff og blir ikke med i år. Men forhåpentlig neste år igjen, og da kanskje til og med med en liten en...:)
Lykke til med årets treff , blir sikkert knall bra! :)

Gunnbjørg
30-05-12, 23:26
Det var synd, var fleire med utan barn i fjor som koste seg. Men forstår at ikkje alltid alt klaffa, håpa de kjem med ein liten til neste treff!

rostrup
30-05-12, 23:55
Hei igjen :) Ja vi var med i fjor og koste oss skikkelig vi også. Utfordringen i år er at treffet kolliderer med en annen stor begivenhet i familien, jeg skal få lov å være med å ta i mot min første niese, som skal komme til verden akkurat på den tiden treffet er, om hun kommer på termin da. :)
Men vi satser på som sagt å komme med vår egen lille skatt fra Sør Afrika neste år! :)

Gunnbjørg
31-05-12, 02:28
Då fekk eg omsider plassert deg, beklagar miksen, er ikkje så go på navn! Forstår godt at årets treff må ut gå!

Ingvil
16-07-12, 23:00
For oss jomfru-treff-deltakere; Hva skjer videre i forhold til treffet? Som f.eks betaler vi på forhånd? Får vi program i posten/på mail med program og når tid det starter/ avsluttes?

Vi gleder oss :sol:

Gunnbjørg
25-07-12, 20:58
Beklagar, at eg ikkje har sett denne før.Reknarmed du har fått svara på meir no. Dersom ikkje berre ta kontakt!

Ingvil
27-07-12, 17:00
Fikk mailen fra deg ja, takk!

jama
30-07-12, 23:42
Ønsker dere alle ett fantastisk treff på Geilo til helgen. Skulle gjerne vært med, men dessverre er det arbeidshelg og ikke lett å få fri midt i ferieavviklingen.

Er helt sikker på at dere kommer til å få det kjempeflott.

Lykke til med treffet!

Feraco
05-08-12, 15:39
Tusen takk for nok et hyggelig treff :) Veldig hyggelig å være med selv om vi ikke har fått vårt hjertebarn ennå.

Vi kommer tilbake neste år :mexicanwave:

Heidi
05-08-12, 20:40
Jeg vil også takke for et veldig hyggelig treff. Hele familien koste seg veldig! All ros til treffkomiteen og til alle som var med på å gjøre treffet så supert!

KristinogØyvind
05-08-12, 21:40
Tusen takk for et supert treff, Ja!:rørt:

Vi storkoste oss.

En tanke ør i hodet, og trenger vel en ukes tid for å fordøye alle de gode opplevelsene og intrykkene.

Endelig i gang på forumet nå! Juhuuuu!!!

nala11
05-08-12, 22:37
Tusen takk for et supert treff,koste oss masse og lærte mye.gleder oss til neste gang og særlig til den dagen vi får komme med lillegull som vi ventet sånn på.

nala11
05-08-12, 22:38
Venter sånn på skulle det stå.klem fra Nina,Kåre og Tiril

Eva
05-08-12, 22:55
TUSEN takk for en fantastisk helg! :hjerte2:
Kunne ikke fått en bedre 35 års dag jeg :hoppe: :happy: :happy2:
Gleder oss alt til neste treff.
Klem til dere alle fra meg og guttene Gustavsen :megaklem:

Lilla
06-08-12, 00:51
Jeg vil gjerne høre om treffet, altså! Så fortell, fortell!

Ragnhild
22-08-12, 11:45
Heisann alle!

Kjempekjekt treff! Er det noen som vet når det blir neste år? Må unngå at en stor feiring krasjer...

KristinogØyvind
22-08-12, 11:56
Kommer det noe bilde(r) fra treffet snart noe sted?

Gunnbjørg
23-08-12, 11:10
Treffet i 2013 blir første helga i august - fast helg, så 2- 4 august.
Det vil bli sent ut felles bilde til alle som deltok om så lenge!

lilla75
12-09-12, 10:40
Er det bare jeg som savner referat fra årsmøtet som ble avholdt på Geilo?

lilla75
02-10-12, 10:02
Jeg har veldig lyst på referat fra årsmøtet! :blunke1:

Biemannen
02-10-12, 13:15
Eg sitt på det!!! Sorry. Vi har innført protokoll, så det er håndskrevet! Skal plotte det ned og legge ut sammen med budsjett og regnskap!

Biemannen
31-10-12, 21:40
Hei. Referatet fra årsmøtet er digitalisert. Vi har hatt en omlegging av heimesida, og forum. I den forbindelse så skal ta over driften av heimesida igjen. Skal få opplæring slik at eg kan legge ut ting. (kjem snart) Vi skal ha eit infohjørne fra styret som skal innholde referat fra årsmøtet, og viktige ting fra styremøta. Eg kan sei følgande fra styremøtet vi hadde for ca to veker sida: Det er medlemmer som både ønsker, og jobber for eit treff på ein annan stad enn Geilo med tanke på beliggenhet og økonomisk ramme. Vi har ein tre-årsavle med Geilo som innbærer at vi har sikra oss ein plass å være 2013-2014-2015. Men finn vi andre stader så er det berre å seie ifra til Geilo 100 dager før treffet og vi slipper å betale noko. No har vi i styret bestemt at treffet 2013, med den gode komiteen vi har, blir på Geilo. Vi er veldig åpne for andre stader å arrangere treffet, og oppfordrer medlemmer til å leite etter gode alternativ for treff 2014. Er du interresert i å leite etter alternativ så ta kontakt med meg. Eg har ei liste over kva som må til for å arrangere eit godt medlemmstreff.
Ha ein videre fin haust.

Helsing Sør-Afrikaforeningens leder