PDA

Vis full versjon : Ny versjon av forumet

corvy
14-03-12, 21:50
Hei, har nå oppgradert forumet til ny versjon, håper alt fungerer! :vææææ:

Kalina
14-03-12, 23:04
Tusen takk. Ser veldig fint ut så langt.

Silli
15-03-12, 09:28
Hvis det skulle være noe, bare send meg en pm!!!
Håper dere blir fornøyd selv om ting er litt anderledes.....

corvy
15-03-12, 09:46
Jepp, jeg driver også med å endrer litt av teksten her og der til norsk så det ser litt mer helhetlig ut. Det går også ann å laste opp bilder direkte, det gjør jo ting litt enklere.

Snart skal vi også få sett på hjemmesiden så den blir litt mer oppdatert :)

Mas på Silli om noe er galt så får jeg nok høre om det!

lilla75
15-03-12, 10:28
Hvis det skulle være noe, bare send meg en pm!!!
Håper dere blir fornøyd selv om ting er litt anderledes.....

Endringer blir vi jo vant til, synes det ser bra ut hittil!
Well done! :sol:

lilla75
15-03-12, 10:38
Hvordan skifter man avatar?

Silli
15-03-12, 10:45
Klikk på brukerkontrollpanel øverst i høyre hjørne.
Lykke til! :sol:

lilla75
15-03-12, 10:58
Klikk på brukerkontrollpanel øverst i høyre hjørne.
Lykke til! :sol:

"Lett som en fjert!" som Brage Johannes ville ha sagt :blunke1:

Tusen takk!

Silli
15-03-12, 13:58
"Lett som en fjert!" som Brage Johannes ville ha sagt :blunke1:

Tusen takk!

He he!
Så bra!

Flott bilde!!!! :)

hegeSØR
15-03-12, 16:10
Hei! Er det mulig å skille litt mere mellom den gråe og den blåe fargen på startsiden, der oversikten over trådene ligger? Jeg synes de var litt like, og derfor litt vanskelig og fort se hva som er nye tråder (selv om jeg vet at jeg bare kan sjekke det på nye innlegg knappen)... ?? Ellers veldig spennende med nytt forum:blunke1:

Kalina
15-03-12, 21:38
Hei. Nå vet jeg ikke hva jeg har gjort galt. Jeg lastet opp et profil bilde men det vises ikke når jeg skriver innlegg. Har jeg gjort noe galt?

Kalina
15-03-12, 21:48
Hei igjen. Som dere kan se har jeg funnet ut hva som er forskjellen mellom avatar og profil bilde.

corvy
16-03-12, 22:04
Er ingen xpert på farger og endring av temaet men skal se på det når jeg har fått litt mer dreisen på det! :) takk for innspill!

corvy
22-03-12, 21:20
Hei igjen, driver å ser på ny hjemmeside og i den forbindelse legger jeg ut litt artikler og sider på et sted som ikke er åpent enda (i CMS delen). Når hjemmesiden er ferdig vil jeg endre tilgangen men akkurat nå er det ikke anledning til å se på disse. Dessverre kommer de opp i "siste nytt" og jeg kan ikke få de bort ... :| Keblager dette!

Elin S
26-03-12, 10:53
Hei! Er det mulig å skille litt mere mellom den gråe og den blåe fargen på startsiden, der oversikten over trådene ligger? Jeg synes de var litt like, og derfor litt vanskelig og fort se hva som er nye tråder (selv om jeg vet at jeg bare kan sjekke det på nye innlegg knappen)... ?? Ellers veldig spennende med nytt forum:blunke1:

Hei,

Enig m Hege her, hadde vært greit med litt mer kontrast i farge for å se det som er nytt tydeligere.

Elin

RenateogFrode
14-06-12, 22:21
Hei
Har det skjedd noe med forumsidene de siste dagene, eller har jeg kommet borti en innstilling jeg ikke forstår? Plutselig er det halvt engelsk og halvt norsk + litt flere endringer. I tillegg må jeg 9 av 10 ganger skrive inn passord og brukernavn to ganger før jeg kommer inn. Dette har vart iallefall en måneds tid. Noen som opplever det samme, eller som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å rette opp i dette?

Nøste
14-06-12, 22:26
Hei
Har det skjedd noe med forumsidene de siste dagene, eller har jeg kommet borti en innstilling jeg ikke forstår? Plutselig er det halvt engelsk og halvt norsk + litt flere endringer. I tillegg må jeg 9 av 10 ganger skrive inn passord og brukernavn to ganger før jeg kommer inn. Dette har vart iallefall en måneds tid. Noen som opplever det samme, eller som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å rette opp i dette?

Samme her!

Zurufa
15-06-12, 10:20
Jeg klarer ikke å poste vanlig "reply" lenger...
Når jeg velger "Reply to thread" så blir det likevel en quick reply som egentlig ser ut som et svar kun til posten over meg - og det er det jo slett ikke alltid det er. Det er ofte et innlegg for hele tråden.
Hvordan skal jeg klare å lage vanlige svar i en tråd? Altså et svar hvor det ikke står f.eks. "Re:sv: Ny versjon av forumet" som jeg er sikker på at det kommer til å gjøre på dette svaret... :p

corvy
19-08-12, 01:17
Ikke sikker ... skal se men innimellom kan oversettelser bli borte i nye versjoner. Det er litt dumt men det er kun støtte for norsk basert på dugnadsånd :-( reply problemet kjenner jeg ikke til men skal ta en titt. Kanskje noe bruksendring fra leverandøren?

hannezita
20-08-12, 08:15
Hei
Jeg opplever at jeg ikke ser på ikonet foran temaene at det er kommet nye innlegg. Konvolutt-ikonene endres ikke. De må jeg i stedet se på dato for siste innlegg for å finne ut om det har kommet noe nytt.

corvy
05-01-13, 15:48
Har igjen oppgradert, samt skal vi legge inn en oversettingssnutt som skal gjøre alt til Norsk på en skikkelig måte (tror det når jeg ser det!). Akkurat nå er oversettingen en massiv jobb som jeg har gitt opp. :|

Si ifra om det er andre ting som ikke fungerer!