PDA

Vis full versjon : Medlemsavgift for 2013

Ingvil
15-04-13, 22:49
Hei alle sammen!
Noen har kanskje fått mail i fra vår kasserer Svein-Morten Takvam angående betaling av medlemsavgift.
Her kommer info en gang til:

Prisen er kr 308,- pr familie. Betales inn til kontonr 6182 05 34513 v/Svein-Morten Takvam.
Fint om du fører på nick på forum, navn, adresse, telefonnr og mailadresse på innbetalingen. Vi ser tidvis at noen flytter eller endrer mailadresse, og vi vil bare ha mulighet til å være sikker på at alt går riktig for seg. Blir det for liten plass, så send en mail til Svein-Morten med opplysningene: svein.morten.takvam@nettstar.as

Forutsetning for full tilgang til dette flotte forumet, medlemsblad i posten og anledning til å delta på treffet på Geilo i august er betalt avgift for inneværende år. Etter 10. mai sender jeg en påminnelse til de som ikke har betalt, og vil kort tid etter justere tilgangen til forumet.

Lurer du på noe? Send meg en PM :bloemsmile4:

MVH
Ingvil

lilla75
15-04-13, 23:52
Forutsetning for tilgang til dette flotte forumet,(....) er betalt avgift for inneværende år. Etter 10. mai sender jeg en påminnelse til de som ikke har betalt, og vil kort tid etter justere tilgangen til forumet.

MVH
Ingvil

Det er vel slik at man har tilgang til forumet uansett, men at man ikke får tilgang til enkelte undergrupper (f.eks foreldreforumet). Eller har årsmøtet endret det til at man må være medlem for å få tilgang til forumet?

beluda
16-04-13, 06:56
Det er vel slik at man har tilgang til forumet uansett, men at man ikke får tilgang til enkelte undergrupper (f.eks foreldreforumet). Eller har årsmøtet endret det til at man må være medlem for å få tilgang til forumet?

Hei,
Du har tilgang til forumet uansett, men ikke foreldreforumet. Det ble ikke endret på årsmøtet.

Ingvil
16-04-13, 10:41
Oi, beklager lilla75! Dårlig formulering fra min side. Det er riktig som beluda sier :bloemsmile4:
(glemte å skrive full tilgang)

Ingvil
24-05-13, 21:15
:liste:
...minner om betaling av medlemsavgiften for 2013 :blunke:

Ingvil
07-06-13, 18:38
Hei alle sammen!
Da er tilgangen til de som ikke har betalt medlemsskapet justert, slik at en ikke har full tilgang. Dersom du har betalt, og jeg likevel har begrenset tilgangen din, vennligst gi meg beskjed så jeg kan rette opp i det (noen kan jo ha betalt etter at jeg fikk oppdatert liste av vår kasserer som holder orden i regnskapet!).

Har du glemt det ut, er det ikke for sent :søta:

MVH
Ingvil

Marianne
08-06-13, 21:52
Og der har jeg betalt!:clap::blunke1: sender en pm og jeg i tilfelle du ikke ser her

Ingvil
08-06-13, 22:44
Og der har jeg betalt!:clap::blunke1: sender en pm og jeg i tilfelle du ikke ser her

Se PM :søta:

Kalina
03-07-13, 21:14
Da har vi betalt også!

Ingvil
03-07-13, 23:05
Da har vi betalt også!

Se PM :sol:

lilla75
21-07-13, 21:58
Jaja, er man engasjert, så er man det :søta:
Nå har vi også betalt medlemsavgiften.
Koffertene er pakket og i morgen reiser vi til sydligere strøk, skal bli godt med sol og varme nå.

Ønsker dere alle en flott sommer, og særlig til dere som kommer til å treffe Norsa-jentene og som skal på SA-treff.
Skulle gjerne vært med på begge delene.

beluda
28-07-13, 23:46
Bra lilla75! Jeg liker engasjementet ditt!!!
Håper dere koser dere masse i Hellas!

:megaklem: