Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Valg av styret til SA foreningen

Standard Valg av styret til SA foreningen

Hei alle sammen!
    Det nærmer seg nytt treff og årsmøte, og vi ser etter engasjerte medlemmer som kunne tenke seg å stille til styreverv
    Ta kontakt enten her på tråden, eller som en pm til meg. Årets styre har bestått av medlemmer fra Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø, og vi håper jo på en fortsatt fin geografisk spredning av styremedlemmene våre Nøl ikke med å ta kontakt!
    Sist endret av Marianne; 18-03-14 kl 14:37

Standard Sv: Valg av styret til SA foreningen

Ikke akkurat fullt av meldinger på innboksen min Noen som kunne tenke seg å stille til valg? Jeg tar gjerne imot forslag til aktuelle kandidater og, så kan jeg spørre personlig om dette er noe de kunne tenke seg Det er mange her inne jeg ikke vet hvem er, men jeg er sikker på at det finnes flere som kunne tenke seg å sitte i styret til Sør Afrika foreningen!

3. Standard Sv: Valg av styret til SA foreningen

Er det ikke lurt med en valgkomite? Spørr direkte, det pleier å funke. (familien Eide har hatt sin innsats på en stund) Kjør på og lykke til!
    "Og alle verdens mennesker og alle kongebud,
    ei gjøre kan en sommefugl,
    den kan alene Gud."
    H. Wergeland.

Sitat Opprinnelig postet av Synnøve Vis post
    Er det ikke lurt med en valgkomite? Spørr direkte, det pleier å funke. (familien Eide har hatt sin innsats på en stund) Kjør på og lykke til!
    Jo absolutt
    Vi har en og, det er meg
    Har spurt noen direkte, og fått svar, men fint å ha det på sidene våre og. Husker ennå det året jeg hadde lyst til å stille, men fikk beskjed om at de hadde fått nok kanditater., Ingen som visste hvem jeg var da, så vanskelig å spørre direkte. Håper med dette å finne akkurat de som enten ikke er så aktive på siden her, kanskje litt sjenerte, eller helt nye? Vi har bruk for alle dere!
    Og selvom jeg begynner å bli ganske gammel i gamet, så har jeg nesten ikke peiling på hvem de nye her er. Tar svært gjerne imot tips på aktuelle kandidater altså

5. Standard Sv: Valg av styret til SA foreningen

Lykke til med leitinga etter knalle kandidater!!
    "Og alle verdens mennesker og alle kongebud,
    ei gjøre kan en sommefugl,
    den kan alene Gud."
    H. Wergeland.

Tusen takk!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •