Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Betaling for medlemsskap for 2014

Thumbs up Betaling for medlemsskap for 2014

Kjære alle sammen!

Mange har lest invitasjonen til treffet, og der står også informasjonen om betaling for medlemsskapet i foreningen. Jeg poster det også her:

I forbindelse med påmelding til treffet må årsavgiften til foreningen være betalt. Den er på 314 kroner per familie. Betales til kontonr : 6182 05 34513 ved Ingvil Ovedal før 31 mars.
    I nettbanken føres det på navn, adresse, telefonnummer , mail adresse og nick på forum. Dersom det blir dårlig med plass kan informasjonen sendes i en egen mail til: forum@saforeningen.no
    Det vil ikke bli sendt ut purring på årsavgiften, så dette må alle huske på selv.

Det blir i år som i fjor innskrenket på tilgangen på forumet til de som ikke har betalt innen fristen.

Ta kontakt med meg om noe er uklart.

På vegne av styret,
    Vennlig hilsen Ingvil Ovedal
    Everything comes to you in the right moment. Be patient.

Standard Sv: Betaling for medlemsskap for 2014

Er det nødvendig å føre opp alle de opplysningene om man allerede er medlem? Holder det ikke med navn?

Hei Anne!
    Grunnen til opplysningene er at i mange tilfeller står medlemsskapet registrert på kona og så er det mannen som betaler. Siden det i dag ikke er uvanlig at mann og kone har forskjellig etternavn, så blir det en mye større jobb å finne ut hvem som har betalt. Så det er bare for å gjøre jobben lettest mulig for kasserer som skal registrere alle betalingene.

Da jeg er fungerende kasserer for en avgrenset periode, blir jeg veldig glad for all hjelp til å få gjort registreringene så kjapt og smertefritt som mulig

Mvh Ingvil

Heisann!
    Da har vi i styret vært igjennom en lang periode uten tilgang til kontoen, og dermed uten mulighet til å sjekke hvem som har og ikke har betalt medlemsskap i foreningen for 2014. Dette har resultert i at det ikke har blitt gjort noe med tilgangen til forum for noen som helst, men jeg har i dag fått bekreftet at alt er i orden og har fått kodebrikke til å komme inn på kontoen. Så jeg bruker nå kvelden på å gå igjennom de innbetalinger som er gjort, og innskrenker tilgangen til de som ikke har betalt fortløpende. Dersom du mister tilgangen til underforum for betalende medlemmer, og mener at du har betalt - kontakt meg på pm.

Skulle det ellers være noen spørsmål så hyl ut eller send meg en pm

MVH Ingvil Ovedal
    Everything comes to you in the right moment. Be patient.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •