Hei HegeSør!
Så fint at du spør!
Forum har aldri vært åpent for andre enn adoptanter fra Sør-Afrika. Vet at det en gang ble nevnt om/at det kunne/skulle åpnes opp for tanter, onkler og besteforeldre, men i løpet av de 3 år jeg har hatt ansvar for forum (mener det er årsmøtet for 2 år siden det ble nevnt, om det er det du tenker på) har jeg aldri godtatt andre enn søkere på Sør-Afrika som forumbrukere. Meg bekjent så er alle forumbrukere ventere eller adoptanter fra Sør-Afrika.
De aller fleste er blitt godkjent for Sør-Afrika når de sender meg mail og spør om tilgang, har hatt 2 eller 3 stk som har ventet på godkjenning når de har mailet meg (papirene har ligget til godkjenning hos bufetat). Andre som henvender seg og ønsker tilgang av forskjellige grunner (har hatt 2 så lenge jeg har hatt ansvar) har fått et høflig avslag.
Der er ikke noen endringer i kriterier for å bli medlem av foreningen. Sør-Afrika Foreningen er en forening for adoptanter og adopterte fra Sør-Afrika. Og det er styrets oppgave å forvalte dette.
Det som nå er forskjell fra tidligere, er at årsmøtet har bestemt at alle må være betalende medlem av foreningen for å få lov å bruke forumet. Det koster penger å drifte nettsiden og forum, og årsmøtet var enstemmige på at alle som bruker skal være med å betale. Nye søkere som ønsker tilgang får en gratis prøvetid på 3 måneder før de må betale, slik at de skal få sjangs til å se hva dette er for noe før de bestemmer seg.
Håper jeg klarte å svare på det du lurte på

Bare spør i vei om det er noe mer!
Vennlig hilsen Ingvil