Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 21

Tråd: Sør-Afrikaforeningens treff på Geilo 2015

Standard Sv: Sør-Afrikaforeningens treff på Geilo 2015

Hei!
    Vi i styret har hatt skypemøte nå i kveld, og vi syntes alle at det var en kjempegod ide! Vi i styret ordner loddbøker, og styremedlemmene kommer til å bidra med premier. Vil gjerne oppfordre flere til å være med å bidra. Husk at det trenger ikke å være en stor og dyr premie

Jeg har strikkalester og et sett med votter og pannebånd som jeg tenkte jeg skulle sende til en av dere. Nå kan jo det gjerne være loddpremie og, men det kan dere bestemme (sender uansett med en ekstra loddpremie)
    Håper mange sender eller tar med gevinster eller salgsting til treffet!

Så bra, da tar vi med litt premier.Gleder oss til treff😄

Siden treffet nå er like om hjørnet tenkte jeg at det var på sin plass med en påminnelse om å ta med kontanter til både lotteriet og diverse flotte og nyttige ting som selges til inntekt for foreningen.

Hvis noen ønsker å bidra med noe premier av noe slag er det supert, det trenger ikke å være noe store greier. Det er mye mer stas å vinne såpebobler eller en sjokolade enn å ikke vinne noe......😊

Vi gleder oss som barn til å se dere alle!

På vegne av treffkomiteen.

Øyvind

5. Standard Sv: Sør-Afrikaforeningens treff på Geilo 2015

Da har jeg sendt ut programmet for årets treff på Geilo til alle som er påmeldte. En tidligere utgave ligger på VBs hjemmeside. Jeg tenkte at jeg kunne legge ut en kopi her også, men har nå blitt litt usikker om det går an å gjøre det.... Dere kan bare ta kontakt med meg på kalina_sharp@hotmail.com, eller en annen i komiteen om dere ikke fikk programmet (og er påmeldt) eller har noen andre spørsmål iht treffet. Vi gleder oss veldig til å se mange av dere om ikke så lenge!

Vi har med mange premier Øyvind😄Gleder oss. Ses i morra

Gjør det noe om det er firmalogo på premiene? Har noe som jeg kan få fra jobben her, men da er det selvfølgelig logo på...
    Godkjent 19.12.09 - papirer sendt 06.08.10 - Tildeling 11.10.11
    Mamma til Rasmus født i SA 2011 og Nikoline født i Norge 2013.

Trine: det kan jeg aldri tro gjør noe!

Da tar vi det med :-)
    Godkjent 19.12.09 - papirer sendt 06.08.10 - Tildeling 11.10.11
    Mamma til Rasmus født i SA 2011 og Nikoline født i Norge 2013.

STOR klapp på skulderen til den/de som har fått ordnet 4 sider om årets treff på Geilo på VBs medlemsblad! Fin artikkel, fine bilder og forhåpentligvis lokker det flere på treff til neste år

Well done!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •