Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Kandidater til styre eller treffkomitè

Standard Kandidater til styre eller treffkomitè

Hei alle sammen,
    våren har kommet, sommeren nærmer seg og med det går det slag i slag til et av sommerens høydepunkt for flere her inne, nemlig Sør-Afrika treff og årsmøte.
    Fire av syv styremedlemmer er ferdige med sine perioder og stiller ikke til gjenvalg. Samtidig reduseres styret fra syv til fem medlemmer. Det betyr at vi ønsker nye, engasjerte mennesker som kan tenke seg å sitte i styret til en liten, men viktig forening for medlemmene. Dersom dette er noe du kan tenke deg, eller ønsker å høre mer om, send en pm til undertegnede, gjerne så snart som mulig, eller senest innen 7.juni.

Tenker du at; ja, jeg er engasjert i foreningen, men det aller vikigste for meg er treffet der vi får møte andre som er eller har vært i samme situasjon som oss selv. Da synes jeg du skal vurdere å stille til valg i treffkomitèen, hvor du har mulighet til å være med å påvirke treffenes innhold, og skape en helhet som innlemmer nye medlemmer i startfasen, medlemmer i alle faser av adopsjonsprosessen og medlemmer som begynner å få store barn. Send en pm til undertegnede, gjerne så snart som mulig, eller senest innen 7.juni om dette er noe du kan tenke deg eller ønsker å høre mer om.

Mvh Beathe på vegne av styret
    Mamma til storebror født i Cape Town 2010 og lillesøster født i Cape Town 2015

Standard Sv: Kandidater til styre eller treffkomitè

Dette er fortsatt aktuelt, selv om 7.juni er forbi. Foreningen trenger flere kandidater som ønsker å stille til valg både i foreningens styre og i treffkomitéen. Vi i styret vet at det er mange engasjerte, ulike og allsidige medlemmer i foreningen, og vi håper at noen av dere kan tenke dere å bruke deres engasjement enten i styreverv eller i planlegging og gjennomføring av flere fine Sør-Afrikatreff!!!

Send meg en pm dersom du ønsker å høre mer om hva dette innebærer!!!

Mvh Beathe på vegne av styret
    Sist endret av Beathe; 28-06-15 kl 23:49
    Mamma til storebror født i Cape Town 2010 og lillesøster født i Cape Town 2015

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •