Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 47

Tråd: Innspill til neste treff

Ingjerd Guest

Standard Innspill til neste treff

Hei!

Vi skal ha styremøte 4.10 og da skal vi begynne å tenke program for neste års treff.

Vi tar gjerne imot innspill til alt selvsagt, men først og fremst temaer for kveldsforedrag. På siste treff falt det ut, i fjor hadde vi et flott innlegg om Sør-Afrika.

Så kom igjen med temaer, også innspill på om dere ønsker et foredrag eller ikke.

Hilsen

Ingjerd Ramsfjell
    leder

desirée Guest

Standard Sv: Innspill til neste treff

Jeg fikk ikke vært på foredraget med Einar Lunde i regi av VB (?). kanskje invitere ham enav kveldene. Han har hytte i Sandefjordsområdet, så selv om det er ferie har han kanskje anledning likevel?

Helene Guest

Sitat Opprinnelig postet av desirée Vis post
    Jeg fikk ikke vært på foredraget med Einar Lunde i regi av VB (?). kanskje invitere ham enav kveldene. Han har hytte i Sandefjordsområdet, så selv om det er ferie har han kanskje anledning likevel?
    Han har jeg veldig lyst å høre også!

gathj Guest

Jeg hadde også tenkt å foreslå Einar Lunde..... Ellers hadde det vært kjekt å høre en voksen (som selv er adoptert) dele sine tanker / erfaringer om det å være adoptert.

Anne Guest

Sitat Opprinnelig postet av gathj Vis post
    Jeg hadde også tenkt å foreslå Einar Lunde..... Ellers hadde det vært kjekt å høre en voksen (som selv er adoptert) dele sine tanker / erfaringer om det å være adoptert.
    det er jeg enig i!
    En av de tingene som virkelig gjorde adopsjonsforberedende kurs så nyttig for meg, var at dene ene lederen var adoptert, kom til Norge som 4 åring og kunne fortelle mye om hvordan hun har opplevd ting. Hun brukte mye av seg selv i disse to helgene og det å kunne spørre henne om ting var utrolig godt!

hun jobber faktisk i bufetat og har også en barnevernutdannelse og var flink til å legge frem flere sider av samme sak!

zuma Guest

Jeg kunne tenkte meg og høre erfaringene til familier som har reist tilbake til barnenes fødeland. Jeg tror det er viktig at barna lærer å kjenne fødelandet sitt.

Ingjerd Guest

Sitat Opprinnelig postet av ros1 Vis post
    En av de tingene som virkelig gjorde adopsjonsforberedende kurs så nyttig for meg, var at dene ene lederen var adoptert, kom til Norge som 4 åring og kunne fortelle mye om hvordan hun har opplevd ting. Hun brukte mye av seg selv i disse to helgene og det å kunne spørre henne om ting var utrolig godt!

hun jobber faktisk i bufetat og har også en barnevernutdannelse og var flink til å legge frem flere sider av samme sak!
    Jeg er interessert å navnet på vedkommende og hvor hun bor i landet.Kan du sende meg en pm?

Eva Guest

Hvor og når er neste treff?

Helene Guest

Sitat Opprinnelig postet av vår hemmelighet Vis post
    Hvor og når er neste treff?
    Solåsen leirsted i Vestfold. Treffet er 7.-9. august 2009.

Sitat Opprinnelig postet av ros1 Vis post
    det er jeg enig i!

Heter hun Ellen??

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •