Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 39

Tråd: Sør Afrika treffet

jama Guest

Standard Sør Afrika treffet

Hei alle sammen.

Det er nå 5 rom igjen til treffet, med totalt 18 senger. Er det flere som vil være med???

Ta kontakt med meg om dere ønsker å være med til Solåsen.

Velkommen.

jama Guest

Standard Sv: Sør Afrika treffet

Pågangen til årets treff er veldig stor og vi har nå bare ett rom igjen, så ta kontakt snarest om dere skulle ønske å være med.

Det vil også være mulighet for å bli med selv om alle rommene er full booket, ta med deg telt, campingvogn og du kan alikevel være med på alle våre arrangement og ikke minst treffe mange hyggelige små og store.

Velkommen til små og store og til dere som enda venter på barnet.

3. Standard Sv: Sør Afrika treffet

Vi er allerede påmeldte, og gleder oss veldig! Men jeg ville bare si at det er så koselig at det er så mange påmeldte!

Juhu!
    Ingen kan ha fødselsdag hver dag,
    Det er et år fra jul til jul.
    Dager finns i alle farger,
    også grå,
    men så,
    den som venter han skal få....

Velsignet mamma til storebror f. i SA - 04, hjemmelaget Smule f. - 07, og Lillegull f.- 09, og Sugekoppen f. -11

birgit Guest

Hei Jama
    Vi har jo meldt oss på treffet, bestilt billetter og alt. Men så kom altså den STORE telefonen. Vi er ikke tilbake fra hentereisen før 18. juli, så det er mulig vi må droppe ferieplanene - som bl.a gikk ut på å fly til Østlandet og være med på treffet. Men vi har ikke fått tenkt så mye på dette nå, og billettene kan vi uansett ikke gjøre om på. Hvis det skulle være noen etternølere som mangler plass, kan de selvsagt få vår. Hvis ikke, kan plassen vår kanskje stå åpen inntil videre?
    Hilsen Birgit

jama Guest

Standard Betaling av treff

Hei alle sammen,

Det nærmer seg sommerferie, det er deilig. Og snart er det tid for årets treff på Solåsen, vi nærmer oss 90 påmeldte med store og små. Blir veldig gøy å hilse på dere alle.

Fint hvis alle kan betale før jeg drar på ferie 6 juli, da kan jeg få ordnet det praktiske rundt påmeldingen til Solåsen før vi drar bort.

Dersom noen skulle ha problemer med å få til dette, send meg en pm.

Velkommen til Solåsen 7 - 9 august

jane

Standard Sv: Betaling av treff

Sitat Opprinnelig postet av jama Vis post
    Hei alle sammen,

Det nærmer seg sommerferie, det er deilig. Og snart er det tid for årets treff på Solåsen, vi nærmer oss 90 påmeldte med store og små. Blir veldig gøy å hilse på dere alle.

jane
    Så bra at det kommer så mange!!!
    Jeg gleder meg!

God sommer!!
    Har fantastiske gutter. Eldstemann på 14 år, mellomsten på 10 år og minsten på 6 år. Bor på Rykkinn.

lilla75 Guest

Hei alle sammen,

Fint hvis alle kan betale før jeg drar på ferie 6 juli, da kan jeg få ordnet det praktiske rundt påmeldingen til Solåsen før vi drar bort.

Dersom noen skulle ha problemer med å få til dette, send meg en pm.

Velkommen til Solåsen 7 - 9 august

jane
    Hvor mange har dere vært tidligere? Høres kjempebra ut med nesten 90 stk!
    Har kjempelyst til å komme, men i år passer det ikke for oss.
    Er det fast at treffet arrangeres 2. helga i august?

Kos dere masse på treff

jama Guest

Sitat Opprinnelig postet av lilla75 Vis post
    Hvor mange har dere vært tidligere? Høres kjempebra ut med nesten 90 stk!
    Har kjempelyst til å komme, men i år passer det ikke for oss.
    Er det fast at treffet arrangeres 2. helga i august?

Kos dere masse på treff
    Det blir nok fast første eller andre helgen i august regner jeg med. Ikke sikker jeg hvor mange det var i fjor? Kanskje Helene kan svare på det???

Kanskje vi ser dere til neste år?

lilla75 Guest

Det blir nok fast første eller andre helgen i august regner jeg med. Ikke sikker jeg hvor mange det var i fjor? Kanskje Helene kan svare på det???

Kanskje vi ser dere til neste år?
    Skal iallefall ha treffet i bakhodet (hehe, heller litt lenger frem i pannebrasken tror jeg nok ) til neste sommer... Greit å ha ca fast helg, lettere å planlegge for alle, samt at jeg tror det gjør det lettere for flere å komme.

Helene Guest

I fjor tror jeg vi var rundt 75 med stort og smått.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •