Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 21

Tråd: Ny versjon av forumet

Standard Sv: Ny versjon av forumet

Hei. Nå vet jeg ikke hva jeg har gjort galt. Jeg lastet opp et profil bilde men det vises ikke når jeg skriver innlegg. Har jeg gjort noe galt?

Hei igjen. Som dere kan se har jeg funnet ut hva som er forskjellen mellom avatar og profil bilde.

corvy Guest

Er ingen xpert på farger og endring av temaet men skal se på det når jeg har fått litt mer dreisen på det! takk for innspill!

corvy Guest

Hei igjen, driver å ser på ny hjemmeside og i den forbindelse legger jeg ut litt artikler og sider på et sted som ikke er åpent enda (i CMS delen). Når hjemmesiden er ferdig vil jeg endre tilgangen men akkurat nå er det ikke anledning til å se på disse. Dessverre kommer de opp i "siste nytt" og jeg kan ikke få de bort ... :| Keblager dette!

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Asker
    Svar
    356

Sitat Opprinnelig postet av hegeSØR Vis post
    Hei! Er det mulig å skille litt mere mellom den gråe og den blåe fargen på startsiden, der oversikten over trådene ligger? Jeg synes de var litt like, og derfor litt vanskelig og fort se hva som er nye tråder (selv om jeg vet at jeg bare kan sjekke det på nye innlegg knappen)... ?? Ellers veldig spennende med nytt forum
    Hei,

Enig m Hege her, hadde vært greit med litt mer kontrast i farge for å se det som er nytt tydeligere.

Elin

Hei
    Har det skjedd noe med forumsidene de siste dagene, eller har jeg kommet borti en innstilling jeg ikke forstår? Plutselig er det halvt engelsk og halvt norsk + litt flere endringer. I tillegg må jeg 9 av 10 ganger skrive inn passord og brukernavn to ganger før jeg kommer inn. Dette har vart iallefall en måneds tid. Noen som opplever det samme, eller som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å rette opp i dette?

Nøste Guest

Sitat Opprinnelig postet av RenateogFrode Vis post
    Hei
    Har det skjedd noe med forumsidene de siste dagene, eller har jeg kommet borti en innstilling jeg ikke forstår? Plutselig er det halvt engelsk og halvt norsk + litt flere endringer. I tillegg må jeg 9 av 10 ganger skrive inn passord og brukernavn to ganger før jeg kommer inn. Dette har vart iallefall en måneds tid. Noen som opplever det samme, eller som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å rette opp i dette?
    Samme her!

Zurufa Guest

Standard Re: Sv: Ny versjon av forumet

Jeg klarer ikke å poste vanlig "reply" lenger...
    Når jeg velger "Reply to thread" så blir det likevel en quick reply som egentlig ser ut som et svar kun til posten over meg - og det er det jo slett ikke alltid det er. Det er ofte et innlegg for hele tråden.
    Hvordan skal jeg klare å lage vanlige svar i en tråd? Altså et svar hvor det ikke står f.eks. "Re:sv: Ny versjon av forumet" som jeg er sikker på at det kommer til å gjøre på dette svaret...

corvy Guest

Ikke sikker ... skal se men innimellom kan oversettelser bli borte i nye versjoner. Det er litt dumt men det er kun støtte for norsk basert på dugnadsånd :-( reply problemet kjenner jeg ikke til men skal ta en titt. Kanskje noe bruksendring fra leverandøren?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Romerike
    Svar
    212

Hei
    Jeg opplever at jeg ikke ser på ikonet foran temaene at det er kommet nye innlegg. Konvolutt-ikonene endres ikke. De må jeg i stedet se på dato for siste innlegg for å finne ut om det har kommet noe nytt.
    Mammaen til Hermine Hope

Godkjent av Bufetat 31.03.2011
    Papirer sendt SA 12.03.2013
    Telefonen ringte første gang 09.07.2014
    Faglig utvalg sa "ja" 14.08.2014

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •